ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מבזקי חדשות עסקים - 9 נובמבר 2021

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

מבזקי חדשות עסקים
9 לנובמבר 2021

 

 

זינוק של כ-35% בהתקנת הכפתור eCall מציל חיים ברכב בקרב בני הגיל השלישי

9/11/2021

זינוק של כ-35% בהתקנת טכנולוגיות eCall מצילות חיים ברכב בשנה האחרונה, בקרב בני הגיל השלישי. עליה זו מתבטאת בקרב נשים וגברים כאחד, כשאחת הסיבות נובעת מחרדת נהיגה, תופעה מוכרת וידועה הגוברת עם הגיל.כידוע, הכפתור מבית ל.ד. אוטו אקוויפמנט (1990) בע"מ, מפעילה מוקד אנושי 24/7 בטכנולוגיית eCall ומסייעת לפתור מרחוק תרחישים אפשריים ברכב ובדרכים במהירות האפשרית. החברה פונה למוקדי החירום השונים (מד"א, משטרת ישראל וכדומה) וכן, מפעילה צוותים בשטח הנכונים לסייע בזמן אמת בכל אירוע בין אם מדובר בתאונה, מצב בריאותי לקוי, סיוע בתדלוק הרכב, שירותי חילוץ מהירים ועוד.

1 CAFTOR

לי-חן קמרלקר, מנכ"ל הכפתור ציינה "נושא הנהיגה בקרב בני הגיל השלישי, אינו מדובר דיו על כן, חשוב להעלות את הנושא לשיח הציבורי להגברת המודעות לעניין. נהגים רבים יעדיפו שלא לשתף את סביבתם בעובר עליהם ולנסות להתחמק ממפגשים חברתיים המצריכים נהיגה, בשל החשש שמשהו ישתבש ולא יהיה מי שיסייע להם בעת צרה. לתופעה זו קיימים טיפולים יעילים במיוחד כמו CBT ופסיכותרפיה. יחד עם זאת, גם טכנולוגיות המוטמעות ברכב עשויות להקל על התחושות בכדי להשיב את הביטחון שאבד עם הגיל. בין שלל הפתרונות הקיימים בשוק ניתן להסתייע גם בטכנולוגיות eCall".

 

 

אתר החרמון מכריז על שנת היובל להקמתו במעמד שגריר ישראל באו"ם

9/11/21

צוות הנהלת החרמון הגיע לפגישה עם שגריר ישראל בארה״ב ובאו״ם, מר גלעד ארדן כחלק מביקור בארה"ב ובחר להכריז בפומבי על ציון שנת היובל לאתר דווקא מעבר לים על אדמת ארה"ב, יחד עם כבוד שגריר ישראל בארה״ב ובאו״ם ויש בכך סימבוליות רבה עבור מי שפועל ללא לאות לשמור על נקודת הגבול האסטרטגית, הצפונית ביותר במדינת ישראל כפארק תיירותי ואתר סקי יחיד במינו בישראל על אף המורכבות הביטחונית שקיימת באזור.

 2 HERON ARDEN

 

קבוצת סופרין מנפיקה את החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים

9/11/21

הנפקה מוצלחת בענף הנדל"ן! קבוצת סופרין מנפיקה את החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים. החברה תקצה לעובדיה כ- 6.2% ממניותיה באמצעות יחידות מניה חסומות (RSU's).
החברה, שהודיעה לבורסה בסוף אוגוסט על כוונתה לצאת להנפקה, הצליחה לגייס בהנפקה למשקיעים מוסדיים 42 מיליון שקלים ואף זכתה לביקושי יתר. חברת סופרין אחזקות בע"מ מנפיקה כרבע ממניות החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים (אחרי הכסף). החברה גייסה במסגרת ההנפקה 42 מיליון שקלים שיכנסו לקופת החברה לטובת פיתוח והמשך הפעילות שלה. כזכור בסוף חודש אוגוסט פרסמה החברה תשקיף להשלמה וכעת התהליך הושלם והחברה עתידה להתחיל להיסחר בבורסה בימים הקרובים. בין המשקיעים שהשתתפו בהנפקה נמנים גופים מוסדיים, קרנות השקעה וגופים עסקיים מהמובילים במשק, כמו גם גופים עסקיים המאמינים בפוטנציאל של החברה להתרחבות עסקית וביכולתה להגדיל את פעילותה.
כחלק מתהליך ההנפקה, תקצה החברה כבר בעת הנפקתה לראשונה, לחברי הנהלה ולעובדים, יחידות מניה חסומות (RSU's) בהיקף של כ- 6.2% מהון החברה (בדילול מלא). מדובר במנגנון חריג בנוף ההנפקות הישראלי, המשקף את אמון בעלי החברה בעובדיה וברצון לתגמלם.
את ההנפקה עבור החברה הובילו פירמת החיתום רוסאריו קפיטל וליוו משפטית משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות' ויועץ ההנפקה רונן אלגריסי.
צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין מציין: "ההנפקה עברה בהצלחה מרובה וזאת למרות שבתקופה האחרונה הצטנן מעט שוק ההנפקות. ראיה מרכזית להצלחה היא ביקושי היתר אליהם זכו מניות החברה שהוצעו בהנפקה וכן זהותם של המשקיעים.
הביקוש הגואה בשוק הנדל"ן למגורים, העליה בביקושים למרכזים לוגיסטיים ולפרויקטים נוספים בתחום ההתמחות של החברה, כדוגמת פרויקטים הכוללים שימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר, כמו גם הריבית הנמוכה, הוליכו את החברה להגדיל את הפעילות בתחום הייזום כהחלטה עסקית והדרך בה בחרנו לעשות זאת היא באמצעות הנפקה וגיוס השקעה מהציבור. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה ונמשיך להצעיד את החברה קדימה."

3 SUFRIN

קבוצת סופרין הוקמה בשנת 2009 ובעלי השליטה בה הם האחים ליאון וצחי סופרין. פעילות הקבוצה מתרכזת בשלושה תחומים - קבוצות רכישה, נכסים מניבים (שעיקרם נרכשים במסגרת פעילות קבוצות הרכישה) וייזום נדל"ן - במסגרתו יוזמת החברה הקמת פרויקטים למגורים, בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית, ומכירתם. פרט לכך מעניקה החברה שירותים נלווים של מנהל הנדסי בתחום פעילות קבוצות הרכישה וניהול הנדסי במסגרת הפרויקטים שהיא שותפה להם בתחום פעילות ייזום הנדל"ן.
קבוצת סופרין הקימה עד היום מספר רב של פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ, במסגרת קבוצות רכישה ובייזום בתחומי הנדל"ן למגורים, התחדשות עירונית, נדל"ן מניב ופרויקטים בשימושים מעורבים, וכן בתחום הלוגיסטיקה שלאחרונה זוכה לביקושים גבוהים. מהקמתה ועד היום הייתה סופרין מעורבת בהקמה של מגה פרויקטים, בתחומי המגורים והנדל"ן המניב, בעיקר במרכז הארץ. https://maya.tase.co.il/reports/details/1410090

קבוצת פוקס משיקה את OFFLINE by Aerie מבית אמריקן איגל

התרגשות גדולה נרשמה היום באירוע מושקע במיוחד בוולדרום בת"א, בו הושק לראשונה בישראל מותג אופנת האקטיב והלייף סטייל החדש
OFFLINE by Aerie מבית אמריקן איגל. הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס בירך את בכירי המותג מחו"ל קורטני שרווד וג'יימס סונג, ושרון ביטון מנכ"ל אמריקן איגל ישראל סיפר על חנויות המותג שיפתחו עד סוף שנת 2021 בהשקעה כוללת של כ -9 מיליון ש"ח. בין הבאים אסי ויזל מנכ"ל פוקס, רוני דוהן מנכ"ל שילב, דנה טרנר מנכ"לית MANGO ישראל, קרן קורץ – זילבר סמנכ"לית שיווק של קבוצת פוקס ומגוון סלבריטאיות ומובילות דעת קהל כגון, הילה סעדה, תקווה גדעון, עדי ביטי, אירה דולפין, הדר מרקס, אלין לוי, שיינה ועוד שנהנו ממוסיקה טובה עליה ניצחה הדר מרקס ומשיעור יוגה ואימון ארובי עם אירה דולפין.

4 FOX OFFLINE

 

הסרט "ויהי בוקר" הוקרן בהקרנת בכורה לחברי המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל אביב

ביום שישי האחרון אירח המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל אביב, בראשות הנשיא אמנון דיק, את חבריו להקרנת טרום בכורה של הסרט שנבחר לייצג את ישראל באוסקר – ויהי בוקר במלון לב דניאל.
את האירוע פתחה הרצאתה של ד"ר דנה אולמרט, מרצה בכירה בחוג לספרות באוניברסיטת תל-אביב.
מנכ"לית האגודה, עו"ד עדי אולמרט, הודתה לאורחים שלקחו חלק באירוע ובהם אלכס ודיתי לנדסברג, ישראל מקוב ובלה לוסטיג, פרופ' יוסי וצביה גרוס, גד ואתי פרופר, לינדה ואלי שטרייט, אלן וצבי סטפק, לימור גולדשטיין ורון אבידן, גבי דוד, תמיר גילת ועו"ד ויקי איילון, ורדה ובעז דותן, מוטי ורינת כוזהינוף, גליה ויהושע מאור, יוסף ונורית בר נתן, ירון גזית, דליה פרשקר ועוד.

5 TA

 

סיורי שטח למשפחות לכבוד חג החנוכה על ריידרים ברמת הגולן, קיבוץ אורטל

בחנוכה הקרוב כולם מוזמנים לגלוש על הרמה עם סיורי בוטיק חגיגיים לכל המשפחה בריידרים חשמליים סביב קיבוץ אורטל. הריידרים של אורטל ייקחו אתכם לראות שלכת כתומה-אדומה הייחודית לעונה זו. ביחד נחוש את הטבע ונכיר את סביבת קיבוץ אורטל השיתופי, כרמי יין וכמוכן את נופי החורף הציוריים של הגולן. הסיורים יתקיימו בימים ראשון עד שבת 28/11-4/12 .

6 RIDER

הריידר מתאים לאדם מבוגר ונוסע נוסף בגילאי 2-7.
במהלך סיור נעצור לחגיגת חנוכה הכוללת חלוקת סופגניות מתוקות.

מתי? ראשון עד שבת 28.11-4.12 בכל יום בשעה 13:00 (בתיאום מראש)
כמה? 150 ₪ לאדם. 25 ₪ לילד.
איפה? קיבוץ אורטל ברמת הגולן.
לפרטים והזמנה: 052-5612293 קישור לשיחת וואצאפ: https://bit.ly/3CCtw6c

הסיורים מתאימים למשפחות עם ילדים בגילאי 2-7 או נוער מגיל 16.
כדאי להביא מעיל, כובע גרב וכפפות.

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook