ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

להרגיש בחו"ל במלון קיסר פרמייר טבריה

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 


44

INDEX BIZTEC

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

 

להרגיש בחו"ל במלון קיסר פרמייר טבריה

בלה דיאמנט 28/12/21

 

טבריה והכינרת הינן ללא ספק התחליף האולטימטיבי בימים אלה, בו שערי חו"ל אינם אלטרנטיבה לרבים מאתנו.

KESAR 1

הפעם החלטנו לנפוש במלון קיסר פרמייר טבריה, שהינו חלק מרשת מלונות קיסר פרמייר, הנמצא בבעלות משפחתית ולהם גם מלון קיסר פרמייר באילת ומלון קיסר פרמייר בירושלים.

המלון היוקרתי הטבריאני ממוקם על הטיילת, במרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הקניות והבידור של העיר, אשר משמש כנקודת יציאה מושלמת לטיולים ואטרקציות בגולן ובגליל.

KESAR 2

בהתייעצות עם אנשי הקבלה במלון, קיבלנו טיפים לא מעטים לאן מומלץ לטייל בטבריה עצמה ומחוצה לה, וכל זאת באדיבות ובסבר פנים חם.

אבל לפני שיצאנו לטייל, התמקמנו לנו באחד מחדרי המלון שפנה לנוף המדהים של הכנרת והגולן, חדר מרווח ומעוצב המצויד במיטב האביזרים בהם טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חופשי ומרפסת שמש אינטימית ומקסימה הצופה אל הנוף הדהים של הכנרת.

KESAR 3


המלון היוקרתי הינו בן 220 חדרים מרווחים ומעוצבים, 7 סוויטות מפוארות ו-2 סוויטות נשיאותיות, ואכן שאפו לעיצוב החדרים במלון, הרגילים והנשיאותיים כאחד.

לרגע אחד קשה היה לנו להשתעמם בשטח המלון: בריכת השחייה מוקפת בפינות מוצלות ומשטחי שיזוף, עם מזנון המציע תפריט מנות קלות, חטיפים, גלידות ומשקאות, לצד שולחנות ביליארד ופינג פונג. חדר הכושר משוכלל ומועדון הילדים המציע שפע של משחקים והפעלות של צוות בידור מנוסה, המאפשר להורים ליהנות מחופשה רגועה ובטוחה.

KESAR 8

3 הארוחות שאכלנו במלון, ראויות לכל המחמאות: ארוחת בוקר עשירה וכמובן ארוחות צהרים וערב שגרמו לנו תענוג גדול.

KESAR 5


ספא "חמת קיסר"

גולת הכותרת של המלון היא ללא ספק מתחם הספא המפואר, היחיד בכל איזור הצפון בו קיימת בריכת מים טרמו-מינרליים, המגיעים מחמת גדר הסמוכה.

KESAR 6

בספא ובו 20 חדרי טיפולים, תוכלו להתפנק באמבטיית מלחים, ג'קוזי, סאונה ומגוון טיפולים ועיסויים הניתנים על ידי אנשי מקצוע. בין היתר תיהנו מעיסוי באבנים חמות ושמן שומשום, טיפולי בוץ, איורוודה, פילינג ורפלקסולוגיה.

KESAR 7

החופשה הטבריאנית שלנו במלון קיסר פרמייר בודאי אינה האחרונה, כי תמיד אוהבים לחזור למקום שאותו אוהבים, ואפילו אם שערי העולם ייפתחו לטיולים, אנחנו לכאן נחזור.

https://www.caesarhotels.co.il/caesar-tiberias-hotel
כתובת: הטיילת 103, טבריה

טלפון: 04-672-7272

- דצמבר 28, 2021

 

TAVIM

   פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook