ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 24/2/2022

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 24 לפברואר  2022

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 

השבוע נערכה הפרמיירה של הדוקו ריאליטי החדש ״רפאליס״ ברידינג 3, תל אביב בנוכחות המשפחה הכי מדוברת בישראל: בר, ציפי, רפי, דור ואון. לפני הקרנת הפרק ובמהלך נאום התודות של בר, הוגשה עוגה לאמה ציפי החוגגת יום הולדת בעוד כמה ימים. בין החברים שהגיעו לפרגן שירה איסקוב, זיו שילון, מפיק הסדרה יואב גרוס, גל גברעם, אתי קובו, מיקי בוגנים, עידן יניב, שרון כידון ועוד.

1 BAR

בסוף השבוע התקיים בתיאטרון “גשר” ביפו אירוע לציון 30 לפטירתו של הבמאי, המייסד והמנהל האמנותי של התיאטרון, יבגני אריה. באירוע, בנוכחות מרינה ומת׳יו אריה, רעייתו ובנו של יבגני, נערכה הצדעה אמנותית מרגשת בה הוצגו קטעי במה בהשתתפות מיטב שחקני התיאטרון בהווה ובעבר, שעבדו תחת בימויו של אריה. בין היתר הציגו יבגניה דודינה, אפרת בן צור, נטע שפיגלמן, ליליאן חיילובסקי, אלון פרידמן, דורון תבורי, ישראל סשה דמידוב, רות רסיוק, עידו מוסרי ועוד. בין הנואמים באירוע: ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שר האוצר אביגדור ליברמן, ראש יו”ר תיאטרון “גשר” ואגודת הידידים של התיאטרון, ישראל מקוב, מנכ”לית תיאטרון גשר, לנה קריינדלין, ומנכ”ל תיאטרון “הבימה”, נועם סמל. עוד הגיעו לחלוק כבוד: מנכ״לית אגודת ידידי התיאטרון רותי היילפרן, שגריר רוסיה בישראל אנטולי ויקטורוב, אהוד ברק ואשתו נילי, מנכ”ל תיאטרון הקאמרי רן גאוטה, מנכ”ל תיאטרון הבימה נועם סמל ובת זוגו ברי הוכוולד, מנכ”לית תיאטרון “בית לסין”, ציפי פינס, הבמאי אילן רונן ועוד.

2 GESER

לראשונה בכנסת נערך יום מיוחד למאבק בהפרעות אכילה וקידום דימוי גוף בריא בהשתתפות חברי כנסת, ומובילות דעת קהל כמו אלכסה דול, ורד בוסקילה, אירה דולפין וריי שגב, המתמודדות עם הפרעות אכילה ומשפחותיהם, אנשי מקצוע ועוד. חה”כ עו”ד לימור מגן תלם, ישראל ביתנו, יו”ר השדולה למניעת הפרעות אכילה הכריזה בכנס על אופן חלוקת התקציב שהשיגה: קרוב ל- 30 מיליון שקלים, למערך הטיפול בהפרעות אכילה לבתי החולים ולמרכזי הטיפול השונים.

3 DOL

בית האופנה קסטרו השיק את קולקציית אביב קיץ 22 באירוע מרהיב עם כל היפים והנכונים, במיצג אופנה צבעוני שנתן הצצה לקולקציה החדשה. באירוע ההשקה נכחו נבחרת הפרזנטורים החזקה והגדולה של קסטרו: שלומית מלכה, דורית רבליס הדוגמניות הבינלאומיות אליהן הצטרפו לאחרונה נבחרת גברים: היוצר והזמר רביב כנר, השחקן אמרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי והדוגמן והשחקן און רפאלי. בין המארחים מקבוצת ומשפחת קסטרו היו: אתי וגבי רוטר יו”ר של קבוצת קסטרו, רון רוטר מנכ”ל קבוצת קסטרו, מישל תמיר סמנכ”ל השיווק של קסטרו נווי דרור ראש הסטודיו לעיצוב אופנה בקסטרו. עוד בין האורחים היו: רותם סלע, רונה לי שמעון, סנדי בר, יעל גולדמן, עומר דרור ונאיה פדרמן, גל גברעם ותום חיימוב, לירן כוהנר, הילה סעדה, ליקי רוזנברג, רומי גיאור, אלינור קופלר, לירז ברניס (אסייג), שירה ברזילי (קוקטית), בר מינאלי, שחר טבוך ועוד.

4 CASTRO

אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין ע”ש ברוך איבצ’ר חגגה פרמיירה להצגה המוזיקלית המדוברת “לעבור את הקיר”, בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי, אוולין הגואל, יעל אלקנה ועוד. הגיעו: יו”ר הכנסת מיקי לוי ורעייתו נורית, ח”כ מירב בן ארי, ראש העיר רון חולדאי ורעייתו יעל, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו”ר אגודת הידידים הילה רהב, סוניה וצביקה לבנת, איל ולדמן, לינדה ויצחק סגול, יסמין לוקאץ’ ומירי אדלסון, עירונה טייק, דליה פרשקר, תמי ויהודה רוה, אסנת ועמי אראל, ענת טמיר, ענת ובני פדני, אגם רודברג, עמוס תמם, ענת ושמואל פרנקל, פנינה ומשה אדרי, עליזה ואוריאל יפו, אורלי דנקנר ועוד.

5 LESIN

המטה העולמי של מותג BOSS בחר בשגרירים מקומיים בישראל להשקת הבושם החדש לגבר ולאשה BOSS THE SCENT . האדריכל אלברט אסקולה והדוגמנית וכוכבת הטלוויזיה בר זומר נבחרו להיות הפנים של ההשקה בישראל במקביל להשקה העולמית. אסקולה וזומר נכנסים לנעליים הגדולות של השגרירים הבינלאומיים של ההשקה: השחקן האוסטרלי ג’ייקוב אלורדי, כוכב הסדרה המדוברת אופוריה והשחקנית האמריקאית לורה הארייר, כוכבת הסרט שחור על לבן של ספייק לי והמיני-סדרה של הוליווד בנטפליקס. אלברט ובר נפגשו לבוקר של צילומים בחנות BOSS בקניון רמת אביב, לצילומי ההשקה.

6 BOSS

השבוע צולם קמפיין 2022 של מותג ההלבשה התחתונה טריומף. את הקולקציה מובילה מנחת הטלוויזיה ואשת העסקים קורין גדעון שהשבוע בישרה לעולם כי היא נמצאת בחודשים הראשונים להריונה. לסט הגיעה מהבוקר האמא ורדה גדעון וחילי בעלה של קורין גם הגיח לביקור קצר על הסט.

7 KORIN

לאחר שנתיים של מגפה עולמית שבהן נשברה מסורת חגיגות של 17 שנה, החזירה רשת אירופלקס, מהגדולות בישראל בתחום השינה, את מסורת חגיגת האירוע השנתי של הרשת ל- 200 עובדיה. מלי לוי ושמעון גרשון הפרזנטורים של הרשת בשנה האחרונה המככבים בקמפיין זוגי משעשע ומלא הומור, הגיעו לחגוג יחד עם עובדי הרש,ת ומשה פרץ הרים את כולם על הרגליים בהופעה מחממת במיוחד.

8 ERO

השבוע התחדשו מופעי מועדון “ביחד בשבילך” עם המופע המשותף של פוליקר וגידי גוב שהתקיים בהיכל התרבות, ת”א. מנכ”ל ההסתדרות אופיר אלקלעי, בירך בפתיחת הערב על החזרה לשגרה והודה ליו”ר ההסתדרות ארנון בר דוד על תמיכתו בכלל העובדים והמשק בתקופת הקורונה ובכלל, וכן לאיל קרוליצקי, מנכ”ל המועדון, על עשייתו עבור חברי המועדון. בתמונה: איל קרוליצקי (מימין) ואופיר אלקלעי (משמאל) יחד עם יודה וגידי.

9 GOV

חברת הכנסת נעמה לזימי הגיעה השבוע להכיר את פעילות עמותת “פותחים עתיד”, חברת בת של הסוכנות היהודית, למען ילדים ומשפחות במגדל העמק. הביקור התקיים בבית חינוך רמון בנוכחות מנהלת בית הספר רינת זמיר וראשת מנהל החינוך בעיר מלי אליגיוב, מנכלי”ת העמותה רותי שינפלד מנהלות “פותחים עתיד” מגדל העמק, וילדים המשתתפים בתכנית.

10 ATID

דניאל אריסון, בנה הצעיר של שרי אריסון, משיק קריירה מוזיקלית ומשחרר לראשונה סינגל בכורה הכולל שישה שירים שאותם דניאל כתב. הקליפ הראשון מתאר את סיפורו הייחודי של דניאל במעבר שלו מעולם העסקים אל עולם האומנות. לאחר שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך, דניאל אריסון הרגיש כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהוציא את החומרים לאוויר העולם. דניאל הוא אזרח ישראלי- אמריקאי ואנגלית היא שפת האם שלו, על כן היה זה אך טבעי עבורו לכתוב את השירים באנגלית

11 ARISON

חברת הכנסת מאי גולן הגיעה השבוע לביקור במפעלי החסד “יד ביד” בלוד של הרב יעקב גלויברמן, לראות מקרוב את פעילות העמותה לפורים, המחלקת בחג הקרוב 40,000 תחפושות לנזקקים מרחבי הארץ.

12 YAD

הנהלת טיב טעם אירחה השבוע את בכירי “עלם” – העמותה לנוער בסיכון, לטקס חגיגי במסגרתו העניקה תרומה על סך 106,460 ₪, עבור פעילות העמותה. האירוע נערך בסניף הדגל ברמת החייל בנוכחות חגי שלום מנכ”ל ובעלי קבוצת טיב טעם יוסי שליו סמנכ”ל סחר ושיווק, אביבית לוי-נעים מנהלת תחום מכירות ומועדון לקוחות ונאוה ברק נשיאת עמותת עלם.

13 ELEM

לכבוד חודש האישה הבינלאומי, תוצג בקניון עופר רמת אביב למשך שבועיים ימים, תערוכת צילומים חדשה: “מה שאת רוצה”. התערוכה מורכבת מ-20 פורטרטים של נשים מובילות שהתראיינו למגזין “את” וצולמו על-ידי בכירי צלמי האופנה בישראל, ובהם רון קדמי, רותם לבל, אלה אוזן, עידו לביא, דניאל קמינסקי, דביר כחלון, טל עבודי, אלון שפרנסקי ואחרים. בין הכוכבות אפשר יהיה לראות בתערוכה את נועה קירל, איילת שקד, מארינה מקסימליאן, נטע ברזילי, שירי מימון, יובל דיין, דנה אינטרנשיונל, נלי תגר, נעמי לבוב, תום יער, בת חן סבג, מרב מיכאלי, אילנית לוי, אופירה אסייג, מאיה ורטהיימר, מיכל אנסקי, נטע אלחימסטר ועוד.

14 KIRL

הקונדיטורית והשפית יוצאת משחקי השף, הילה בידרמן (46), נבחרה להוביל קמפיין דיגיטל של רשת זגה – פינות אוכל, לאביב קיץ 2022. הקמפיין צפוי לעלות בחודש מרץ, לקראת חג הפסח, בהשקעה הנאמדת בכ- 500 אלף ₪. הקמפיין כולל סרטונים החושפים שיטות ועצות לאירוח בשילוב הגשת הקולינריה על שולחנות האוכל של רשת זגה.

15 ZAGA

קבוצת זאפה, חברת מי עדן וארומה אספרסו בר יצאו בשיתוף פעולה למען העצמה נשית ותרומה לפורום מיכל סלה. לאורך החודש במהלכו מתקיים יום האישה, תייצר מי עדן סדרת בקבוקים במהדורה מוגבלת ועל תוויות הבקבוקים יודפסו משפטי העצמה של 6 זמרות מובילות שנרתמו למהלך החשוב ביניהן ריטה, מירי מסיקה, נורית גלרון, ריקי גל ועוד. הבקבוקים ימכרו בכל סניפי רשת ארומה אספרסו בר ובמועדוני זאפה, והכנסתם תיתרם במלואה לפורום מיכל סלה. בתמונה: אלון אלפרוביץ מנכ”ל מי עדן.

16 EDEN

לאה שנירר משיקה ערכת פילאטיס ייחודית לאימון האידיאלי במטרה להגיע לכל בית בישראל. הערכה כוללת מגוון מוצרים מומלצים להתעמלות in/out door יחד עם אימוני אונליין קצרים, המשלבים את האביזרים ומועברים בהדרכתה של לאה. שנירר, אשר הייתה אחת מתלמידותיה של ג’יין פונדה האגדית, מחלוצות האירובי בשנות ה-80, צברה ניסיון של שנים בתחום האירובי ולימים התמקצעה בשיטת הפילאטיס, ומזה 22 שנה הינה בעלת סטודיו מהמובילים בישראל.

17 SNIRER

במעמד מנכ”ל בנק מזרחי טפחות משה לארי, תוכנית “גדולים במדים” של עמותת “יד לילד המיוחד” המקדמת את גיוסם של צעירים עם מוגבלות לצה”ל, יצאה לדרך בטקס חיול מיוחד ל-13 צעירים וצעירות עם מוגבלות שישרתו בבסיס פיקוד העורף ברמלה בתמיכת הבנק. טקס החיול הינו יריית הפתיחה לשיתוף פעולה ייחודי בין העמותה ובנק מזרחי טפחות, ובמסגרתו הבנק יעניק תרומה כספית לעמותה ללווי התוכנית ויקיים לאורך השנה פעילויות משותפות של עובדי הבנק עם הצעירים משתתפי התוכנית. בתמונה מימין: משה לארי מנכ”ל בנק מזרחי טפחות, חיילת בפרויקט “גדולים במדים”, ניסן לוי סמנכ”ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול, אלוף במיל’ גבי אופיר מנכ”ל עמותת “יד לילד המיוחד”.

18 MADIM

קבוצת “רב בריח” קיימה אירוע השקה למותג דלתות הכניסה החכמות לבית “SMART” – הדור הבא של דלתות הכניסה בישראל. האירוע התקיים באולם התצוגה של “רב בריח” בדיזיין סנטר ברחוב הלח”י בבני ברק, בנוכחות שמואל דונרשטיין בעלים ויו״ר קבוצת “רב בריח”, עידן זו ארץ מנכ״ל קבוצת “רב בריח” ומאיה דונרשטיין יתיר סמנכ”לית השיווק של הקבוצה, שהציגו את הפיתוח הטכנולוגי המתקדם: דלתות כניסה בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בתוך הדלת הנשלט דרך אפליקציה. דלתות המותג החדש SMART מיוצרות במפעל החברה באשקלון והן תוצרת כחול לבן. רב בריח משקיעה בפיתוח דלתות SMART למעלה ממיליון ₪ ומעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון ₪. מכירת הדלתות החכמות SMART של רב-בריח תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

19 SMART

הזמר איתי לוי ומותג האופנה לי קופר חתמו השבוע על הסכם במסגרתו הם ממשיכים יחד לעונה חמישית, ולוי ימשיך להיות הפרנזטור של המותג לשנת 2022-2023. שכרו של הזמר מוערך בכ- 700 אלף ₪ לשנה. החוזה החדש כולל שתי עונות (קיץ וחורף) וקפסולת בגדים שתעוצב על ידי לוי בשיתוף מעצבי הבית של לי קופר. מסע הפרסום הראשון בכיכובו של איתי לוי יעלה במהלך חודש מרץ 2022, בתקציב של כ 3 מיליון ₪, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2022. קמפיין הקיץ כולל פריסה רחבה במדיות מובילות, בין היתר פרסום בנכסים הדיגיטלים שברשות איתי לוי, שלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בנקודות המכירה, פעילות רחבה ביחסי ציבור וברשתות החברתיות.

20 LEE

בחמישי האחרון הגיעה בשעות הבוקר המוקדמות כוכבת הישרדות VIP הדוגמנית אלה אייבינדר לצילומי קולקציית אביב 2022 של רשת SCOOP. אייבינדר מתמודדת בימים האחרונים עם בעיות עולמיות כמו המלחמה באוקראינה, שם מתגוררות אמה ואחותה.

21 SCOOP

רויאל קנין ישראל (Royal Canin), מותג תזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ואתר yad4, המאגר הארצי המוביל בישראל לאימוץ כלבים, הודיעו על שיתוף פעולה שמטרתו למצוא בית חם ואחראי לכלבים בישראל. שיתוף הפעולה יהיה מבוסס על תפעול והעשרת האתר בתחומי אימוץ אחראי לכלבים, וברווחת החיים של הכלבים והסברים על ההתאמה שבין הכלבים למאמצים. בנוסף, השת”פ יכלול יוזמות לטובת מאמצי הכלבים, חיבור בין הגופים באירועי אימוץ מרכזיים, והטבות ומבצעים ייחודיים שיוצעו מעת לעת למאמצים.

22  Royal Canin

אחרי למעלה מעשור, רשת ביתילי בוחרת פרזנטורית חדשה שתוביל את הקמפיינים לשנת 2022 בסך כולל של שלושה מיליון שקלים. מי שנבחרה היא הדוגמנית ניקולה וורד בת 26, מהיישוב עמיר, בעלת קריירת דוגמנות מצליחה בארץ ובחו”ל, שתצטלם במהלך השנה למגוון קמפיינים שונים של ביתילי, שיככבו בפריים טיים בטלוויזיה, בפרינט ובדיגיטל.

23 BETILI

המעצבת שרון טל ובית האופנה משכית משיקים קמפיין לרגל שבוע האופנה בניו יורק בשלט ענק בטיים סקוור, עם שגרירת המותג החדשה לצפון אמריקה, סבינה, זמרת, יוצרת ושחקנית מוערכת אשר מהווה סמל לנשיות חדשה בוגרת עצמאית ועוצמתית.

24 MASKIT

אריאלה אמרוסי קוסמטיקאית בעלת מוניטין וניסיון של למעלה מ-35 שנה בתחום טיפולי הביוטי, הציעה מארז אהבה מיוחד לרגל הוולנטיין דיי הכולל קרם לחות, קרם עיניים, מסיכת שמפניה פעילה וסבון פנים סבון במרקם מוס. 50 המזמינות את המארז קיבלו שובר מתנה, לסדנת איפור אישית אצל רשת בתי הספר לאיפור של רוית אסף, שהינה גם הפרזנטורית של המותג.

25 BUTI

חב’ “קליל” משיקה קמפיין בטלביזיה ובדיגיטל אשר שם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה, כפרמטר החשוב ביותר ליצירת איכות חיים טובה בבית, ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה, ולראשונה מקדמת את החלון הבלגי המקורי עם KLIL SYSTEM – שיטת פיתוח ועיצוב ייחודית “קליל”. תקציב הקמפיין כ-1.5 מיליון ₪. בתמונה: פרדי אבוקרט מנכ”ל חב’ “קליל”

26 KLIL

השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי נבחר להיות פרזנטור זוגלובק, אחרי שכיכב בסדרות “בשבילה גיבורים עפים”, “הנחלה” וההיום משתתף ב”רוקדים עם כוכבים”. היקף ההשקעה בקמפיין כ-3 מיליון ₪. משה אשכנזי הודה על הסט, שזו סגירת מעגל עבורו לאחר שבילדותו בעכו עזר לאביו, שהחזיק קו הפצה של זוגלובק משך 15 שנה.

27 ZOGLOBEK

קרן הולמס פלייס למען הקהילה live well foundation העניקה 90 מלגות מנוי למועדוני הקבוצה ברחבי הארץ בהיקף של כ-300,000 ₪. המלגות חולקו השנה ל-11 עמותות: עמותת ילדים בסיכוי, עמותת רוח נשית, עמותת גדולים מהחיים, עמותת הפרקינסון בישראל, עמותת CF, המרכז הרב תחומי לנפגעות תקיפה מינית, עמותת כיוונים, עמותת הלל, עמותת ענבלים, עמותת בית אלמוג שילוני ואגף הרווחה לשירותים חבריים מגבעת שמואל. בתמונה: גבי מורדו, סמנכ”ל המכירות והשירות של הקבוצה וזוהר שני רכזת הקרן עם נציגי העמותות במועדון הולמס פלייס בראשון לציון.

28 live well foundation

העדה הדרוזית מנציחה את הרב יחיאל אקשטיין ז”ל מייסד הקרן לידידות במעמד המנהיג הרוחני של העדה, השיח’ מוופק טריף וקוראת למשפחתון בכפר הילדים בחורפיש על שמו. אירוע הסרת הלוט התקיים השבוע במעמד המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, השיח’ מוופק טריף, ראש המועצה המקומית חורפיש, עבדאללה חיראלדין, מנכ”לית הקרן לידידות איילת שילה תמיר, ומנהל כפר הילדים חורפיש מדיאן אבו עיסא.

29 DTUZ

שלומי טחן, מנכ”ל מלונות דן ומתן לרנר, מנכ”ל דן קיסריה ריזורט אירחו את קרן אן הזמרת הבינלאומית ואסף אמדורסקי להופעה משותפת, ואת השף שרון כהן ממסעדת שילה וג’נגו שהצטרף לשף המלון דניאל פוגל במסגרת סוף שבוע מיוחד לוולנטיין דיי. בתמונה: אסף אמדורסקי, קרן אן ומתן לרנר, מנכ”ל דן קיסריה ריזורט.

30 DAN

דני בן רעי יו”ר “הגלידות של פלדמן” ושותף מנהל בקרן גרין לנטרן (בעלי החברה), ריצ’י האנטר שותף מנהל בקרן גרין לנטרן, וארז וולף מנכ”ל “הגלידות של פלדמן”, אירחו את עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ, לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2022, במתחם האירועים החדש “גבריאל” בנס ציונה, אשר כלל קבלת פנים, ארוחת ערב, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2022. לקינוח, האורחים צפו במופע אימפרוביזציה של הילה די קאסטרו.

31 FELDMAN

אדריכלי הצמרת אילן פיבקו, אלכס מייטליס, דנה אוברזון, אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ’ לוקחים חלק בפרויקט ייחודי שיזמה עפרה שמעוני, והתקיים במתחם העסקים של NISO רהיטים בתל אביב. במסגרת הפרויקט עיצב כל אחד מהאדריכלים את שולחן השבת שלו בהתאם לטעמו האישי וקו העיצוב הייחודי שלו. בימים אלה משתתפת עפרה שמעוני בצילומים לסדרה חדשה שתשודר בהוט בהפקת פארן הפקות “בנות ברק”, העוקבת אחרי 5 נשים שנבחרו מהמגזר החרדי, ונחשבת לפורצות דרך בתחומן. בתמונה מימין: אלכס מייטליס, עפרה שמעוני ואילן פיבקו.

32 NISO

לרגל ההופעה של נסרין השבוע, עיצבה לה האופנאית שלומית אזרד שמלת מחוך מיני שחורה מחוברת לג’קט שחור קטן בשילוב אבני סברובסקי. על הסלבס של המעצבת שלומית נמנים: עדן בן זקן, רוסלנה רודינה, עומר נודלמן, ניקול רידמן, דניאלה קריסטיה, רותם סלע ועוד.

33  NASRIN

אלי אלימלך (59) איש העסקים ומנכ”ל פיטקיי ישראל, תוכניות אימון וליווי אישי להרזיה, משיק בימים אלו את חברת HOLD ON, המספקת פתרונות פרקטיים לניהול אורח חיים בריא ומזין. להשקת המותג צולם סרט פרסומת בביתו של אלי שבקיסריה, בהפקת ROMI’S IDEA למוצר הדגל “שייק החברים”, תחת הסלוגן “באלי שייק הכי טעים שיש”. אלי אלימלך גייס לצילומים את אשתו רביד אלימלך, דוגמנית עבר ואשת נדל”ן בהווה, המלמדת בסרטון את שלבי ההכנה של שייק הווניל. הייחודי ב”שייק החברים” של חברת HOLD ON שהוא למעשה ארוחה שלמה, בעלת כל אבות המזון, עתירת סיבים תזונתיים ומשביעה.

34 HOLD ON

אבנר צופיוף המייסד והבעלים של חברת המכירות הפומביות צופי’ס 1818 המתמחה ביהלומים, תכשיטים ואבני חן, לרגל המכירה הפומבית באונליין שהחלה ותנעל ב-13 למרץ, ארח לבראנצ’ יוקרתי במלון דן תל אביב אנשי עסקים. התכשיטים והפריטים שהוצגו לקוחים כולם כאחד מבתי מלוכה, בתי אצולה, אוספים פרטיים, עיזבונות ברחבי העולם. בלט שעון חול המפורסם שהוצע לרגל המיליניום מבית ביית דה בירס הבריטי העשוי מ-2000 יהלומים. כמו כן הוצעו למכירה שעוני רולקס, תכשיטים מבתי אופנה כמו בושרון וואן קליף. נוכחו: יונה ברטל, עדן ברטל יו”ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, דליה נאמן, יוסי דהן בעלים ומנכ”ל קבוצת אלדן להשכרת רכב, יצחק אלדן יו”ר מועדון השגרירים, נועם בורשטיין מנכ”ל רולקס ועוד.

35  1818

בכירים במגזר הציבורי והעסקי, לקחו חלק בסיור מיוחד בקמפוס החדש של רשת ‘עלה’ בצפון בני ברק. הרשת שקמה בשנת 1982, פועלת למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, ומספקת עבורם שירותים ברמה הגבוהה בתחומי הדיור, החינוך והשיקום. את פני הבאים קידמו רו”ח ראובן שיף נשיא רשת ‘עלה’, ויהודה מרמורשטיין מייסד ומנכ”ל הרשת. בין הבכירים שהשתתפו בסיור המיוחד היו: רוני אלשייך – מפכ”ל המשטרה לשעבר, מאיר בן-שבת – ראש המל”ל לשעבר, יגאל אונא – ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר, אוסקר אבו ראזק – מנכ”ל משרד הפנים לשעבר ומבכירי PwC, רון חכם – סמנכ”ל בכיר לחקירות ומודיעין ברשות המיסים לשעבר, חיים בכר – מבכירי השב”כ לשעבר ועוד. מימין לשמאל: ראובן שיף, רוני אלשיך ויהודה מרמורשטיין.

36 ALE

אנג’ליני ביוטי מבית תעשיות אנג’ליני והמובילה בתחום הבישום וטיפוח העור, וקיארה פראני, היזמית הדיגיטלית והמשפיענית המובילה בעולם, הודיעו השבוע על חתימת הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום הראשון תחת המותג קיארה פראני אשר יושק ב- 2023. בתמונה: קיארה פראני.

37 ANGELINA

ביום שבת בערב חגגו מני ממטרה ופרלה דנוך יומולדת משותפת במתחם “I JUMP” בפתח תקווה בהפקתו של שון בלאיש. הגיעו לחגוג להם: מיכל הקטנה, יובל המבולבל, מיקי מוכתר, ליהיא גרינר, נעמה קסרי, קובי מחט ועוד. הם בחרו שלא לחגוג לבד ואליהם הצטרפו מספר ילדים שחוו שנה מאתגרת, כאלה שחוו שנה של בדידות וחרמות. בתמונה: מיכאל סבה מבעלי רשת איי גאמפ, המפיק שון בלאיש, מני ממטרה ופרלה דנוך.

38 JUMP

איש הטלוויזיה, ניב רסקין לקח ברייק משידורי הכדורסל ומתוכנית הבוקר של קשת והצפין עם משפחתו לחופשה חורפית. הרסקינים התארחו במלון אדמונד ראש פינה, והשכימו לאתר החרמון לבילוי בשלג. במהלך הביקור נפגש רסקין עם רפאל נוה מנכ”ל אתר החרמון ועם מיקי ענבר דוברת האתר.

39 HERMON

בתזמורת הבארוק ירושלים ממרקים את כלי הנגינה לקראת פסטיבל לכבוד יום הולדתו של באך שחל ב-21 למרץ. במרכז הפסטיבל השישי, שיתקיים בין ה-9 ל-29 במרץ בירושלים, תל אביב, חיפה ונס ציונה 2022, יעמוד ביצוע היסטורי ליצירתו האלמותית של באך “מתיאוס פסיון”, שתבוצע תחת שרביטו של המנצח ונגן הוויולה דה גמבה פיליפ פיירלו עם שלל סולנים מהארץ ומהעולם.

40 BACH

20 אבות לילדים חולי סרטן מטעם עמותת ל”ב – להילחם ביחד חיפה והצפון, יצאו לנופש של 3 ימים במלון לאונרדו פלאזה באילת, שלקחו הפוגה מהשיגרה הקשה ונהנו משפע אטרקציות, כולל שייט ביאכטת “קורמורן” בחסות חוף חנניה.

41  EILAT

הקרן ע”ש ליאונה מ. והארי ב. הלמסלי תעניק למרכז הרפואי פדה-פוריה 15 מיליון דולר לטובת מרכז השיקום לצפון ע”ש הלמסלי. תרומתה של הקרן תאפשר להשלים את בניית מרכז השיקום לצפון אשר עתידה להסתיים בשנת 2023. שותפים נוספים במימון הפרויקט הם משרד הבריאות, עזבון איניאס הלנברג וקרן הרב יעקב ולאה פרידמן ומשפחתם (לוס אנג’לס). בתמונה: סנדור פרנקל, נאמן קרן הלמסלי.

42 PORIA

לרגל יום מודעות ארצי לקיומם של דפיברילטורים במרחב הציבורי, רשת מתחמי הקניות G של קבוצת גזית גלוב קיימה השבוע הדרכות על השימוש בדפיברילטורים, במקרים של אירוע דום לב לציבור הרחב. גזית גלוב מפעילה 10 מתחמי קניות ברחבי הארץ, כאשר בכל מתחמי G ישנם דפיברילטורים המכסים אוכלוסיה של כמיליון ישראלים, בהם המבקרים במתחמים וכן דיירים מבנייני משרדים ומגורים סמוכים. בין המתחמים: G צמרת ת”א, G כוכב הצפון ת”א, G מיקדו ת”א, G סביון, G CITY ראשל”צ, G רוטשילד ראשל”צ, G כפר סבא, G יבנה, G יוקנעם ומרכז חורב חיפה.

43 G

חברות F5, C-DATA‏ ואואזיס יצאו לטיול משותף בין יומיים בירושלים, לרגל ציון שנה מאז הפכה אואזיס לשותפת הפלטינום של F5. לצד סיור בשוק, ארוחת ערב חגיגית וטיול ריינג’רים, קיימו החברות גם אירוע הוכרה למצטיינים שעבודתם בלטה לאורך השנה וראויה להערכה.

44 C-DATA

קבוצת ג’מבו סטוק ממשיכה להתרחב ופותחת חמישה סניפים נוספים של הרשת, בהשקעה של כ-11 מיליון ₪, זאת בנוסף לאתר האונליין של הרשת ששודרג והפך לנגיש וקל לצרכן. בנוסף ל-17 הסניפים של רשת ג’מבו סטוק, ישנם שלושה סניפים של רשת ג’מבו סטריט, שעתידה לגדול גם היא בשנת 2022. רשת ג’מבו סטוק מציעה: ריהוט קל ואקססוריז לבית, נוי וכלי בית, טקסטיל ומצעים, מטבח, פארם, צעצועים ומוצרי תינוקות, חשמל, ניקיון, פרקטיקה לבית ועוד, בסל מוצרים המיועד לכלל הקהלים בישראל, מכל השכבות הסוציואקונומיות, לכל גיל ולכל מגזר באוכלוסייה.

45 JUMBO

FedEx Express ישראל משיקה את מרכז הפעילות החדש שלה בצפון הארץ בהשקעה של 36 מיליון ש”ח, בהיקף 3,000 מ”ר. המרכז החדש ממוקם באזור התעשיה בקריית אתא ומאגד את כל פעילות FedEx Express בצפון ישראל. המרכז כולל חידושים טכנולוגיים ותשתיות מתקדמות. המרכז החדש בקרית אתא הוא ההשקעה האחרונה של FedEx Express בישראל, לאחר פתיחת מתקן תפעולי חדש נוסף במתחם FedEx Express בנמל התעופה בן גוריון ב-2021. בתמונה: מרים צור מנכ”לית פדקס ישראל וצביקה הברמן, סמנכ”ל התפעול.

46 FedEx

קבוצת חלומות משיקה פארק אקסטרים חדש לילדים המצטרף לרשת Play Park (פליי פארק). המתחם החדש שנפתח במרכזG בכפר סבא משתרע על שטח של 500 מטר וכולל קירות טיפוס, מתקני אקסטרים, אתגרי רשתות טיפוס, מגה קיר מתקנים נוספים המשלבים בין טיפוס אתגרי למתקני ספורט ופנאי. זאת לצד מתחם אירועים הכולל קייטרינג, אזורי ישיבה, די-ג’י ורחבת ריקודים, עמדות צילום טיק-טוק 360 מעלות, עמדות דאנס מקפיצות ועוד.

47 Play Park

השבוע נערכו צילומים בבייקרי של אור שפיץ הקונדיטורית, יחד עם אסתר קסטרו ופרוטי, לקראת עליית התכנית אסתר ופרוטי בערוץ הכוכבים, בשיתוף חברת NMC ואפליקציית YOUKID

48 YOUKID

מינויים:

 

פרופ’ שלמה מור-יוסף מונה ליושב ראש הדירקטוריון של לאומית. פרופ’ שלמה מור-יוסף הינו רופא מומחה במיילדות וגניקולוגיה, וכיהן עד לאחרונה כמנכ”ל רשות האוכלוסין וההגירה. קודם לכן היה מנכ”ל המוסד לביטוח לאומי. במשך שנים רבות ניהל פרופ’ את בית החולים הדסה בירושלים, ולפני כן במשך שנים אחדות את בית חולים סורוקה בבאר שבע

49 MOR

ניקול לב מונתה לסמנכ”לית מערכות מידע ודיגיטל באלמה, מובילה עולמית בפיתוח מיכשור רפואי מבוסס אנרגיה לשוק הרפואה האסתטית ושיפור איכות החיים. לניקול ניסיון של כ-20 שנים בתחום, ובתפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ”לית מערכות מידע ודיגיטל בארקיע. לניקול תואר ראשון (B.Sc) בהצטיינות בהנדסת תעשיה וניהול, והיא בוגרת קורס דירקטורים של אוניברסיטת תל אביב.

49 MOR

גלי קארינה שרי מונתה למנהלת המרכז הישראלי לניהול (המי”ל) מבית מטריקס, המציע מגוון הכשרות מקצועיות עם תכנים ייחודיים למנהלים. במסגרת תפקידה שרי תהא אחראית על ניהול המרכז, מתן מענה הדרכתי, פיתוח תחומי הדרכה קיימים והרחבה לתחומים נוספים.

51 MIL

דירקטוריון קבוצת תנובה אישר את מינויה של עו”ד קרן יכין דורון לסמנכ”ל החטיבה המשפטית של קבוצת תנובה ומזכירת האגודות. עו”ד קרן יכין דורון משמשת כיועצת משפטית וחברת הנהלה בתאגידים מזה כ-18 שנים. קרן יכין דורון משמשת בתפקידה הנוכחי מזה כ-8.5 שנים, כיועצת המשפטית הראשית וכמזכירת החברה של קבוצת ‘ביג’. קודם לכן שימשה כיועצת המשפטית של חברת הנדל”ן הבורסאית ‘משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות’, במשך כעשור, לרבות ליווי עסקאות בארץ ובחו”ל.

52 TNUVA

רני צים הודיע על מינויו של יניב בנדר לתפקיד מנכ”ל וואליו קפיטל וואן, בנוסף לתפקיד מנהל העסקים הראשי של בית ההשקעות פסגות. בנדר, שהינו בעל מניות בחברת וואליו קפיטל, ליווה בשנה האחרונה את העסקאות השונות שביצעה החברה, באמצעותן הרחיבה משמעותית את פעילותה, ובראשן העיסקה לרכישת בית ההשקעות פסגות תמורת למעלה מ-400 מיליון שקל.

53 PSAGOT

עינת הלפמן לבנטר מונתה למנהלת מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל של רשת “ברא צמחים”. כחלק מתפקידה תוביל הלפמן את מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל, תחום האסטרטגיה וחווית הלקוח, שיתופי הפעולה ויחסי הציבור של הרשת. הלפמן בין היתר ליוותה בתפקידה האחרון את בנק מזרחי טפחות במהלכים, שחיזקו את תדמית הבנק ובידולו. לפני כן החזיקה בתפקידים בכירים בחברת פרטנר, 012 ועוד. הלפמן בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

54 BARA

קבוצת מעברות מודיעה על מינויים חדשים בחברה: מירום שיף, אשר שימש כמנכ”ל חברת ביופט ב-10 השנים האחרונות, מונה למנכ”ל חטיבת בעלי החיים בקבוצת מעברות. בת-אל ישי, אשר שמשה כסמנכ”לית השיווק של חברת ביופט, החליפה אותו ומונתה למנכ”לית ביופט. בתפקידו החדש, יוביל מירום שיף את הניהול האינטגרטיבי של חטיבת בעלי החיים של קבוצת מוצרי מעברות, בה חברות קוזיי התורכית, ביופט, חלבית, ושאליהן תצטרף בקרוב רשת הקמעונאות “תן לחיות”. עם מינויה למנכ”לית, תוביל בת-אל את ביופט, החברה בעלת מותגי המזון לחיות “בונזו”, “לה קט” ו- “URBAN CHOICE”, והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים רבים כגון “אקאנה” ו”שזיר”.

55 MABAROT

דוד כהן (63) מונה בימים אלו לסמנכ”ל תפעול בחברת “עידית” מקבוצת מלונות דן מהחברות המובילות במשק בענף ההסעדה למקומות העבודה. דוד כהן בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר הנדסאי תעשייה עובד בחברת עידית כ-13 שנים בתפקידי ניהול תפעוליים ולפני כן שירת 27 שנים בצה”ל והשתחרר בתפקיד קצין לוגיסטיקה. חב’ “עידית” מקבוצת מלונות דן מספקת מידי יום כ-75,000 ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק בהם: רפאל, אלביט, משרד ראש הממשלה, HP, קמ”ג, קבוצת אדמה, כלמוביל ועוד.

56 DAN

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook