ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות-העסקיות-של-השבוע-הטריבונה 7 במאי 2022

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 7 במאי 2022

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 קמפיין פרסום ארצי רחב היקף של חברת ‘סמארטק טכנולוגיות’, יעלה השבוע בכיכובה של השופטת בדימוס אתי כרייף. הקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום  Women Media תחת הסלוגן “יופי של בחירה חכמה”. זהו קמפיין ארצי רחב היקף לקהל קוסמטיקאיות ורופאים למשך חודשי האביב הקמפיין יכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו. מטרתו להנגיש לקוסמטיקאיות ולרופאים את קידמת הטכנולוגיות בטיפולים אסתטיים במחירים ובתנאי מימון נוחים.

 

 1  CRIEF

 

בשבוע שעבר ערכה אל על אירוע הצדעה לפודטק ישראלי במעמד שרת החדשנות אורית פרקש הכהן, שר החקלאות עודד פורר, ח״כ עידית סילמן יו״ר הוועדה לבטחון תזונתי, ח״כ יבגני סובה יו״ר רשות שדות התעופה, מנכ”ל אל על היוצא אביגל שורק, מנכ”לית אל על הנכנסת דינה בן טל גננסיה, סמנכ״ל אל על שלומי עם שלום, מנכ”לים ובכירים מתעשיית המזון בישראל, מנכ”לי חברות פודטק ישראליות, השף חיים כהן ועוד. נשא דברים ד”ר אראל מרגלית, מייסד ויו”ר JVP ומנהל מרכז הפודטק הבינלאומי. האורחים נהנו מבראנץ׳ בניצוחו של השף שחף שבתאי וממופע של נגה ארז.

 

 11  FOODTECH

 

שר התרבות והספורט חילי טרופר ביקר ב”מרכז מורשת יהדות בבל”, התרגש מהמוזיאון העשיר, מהסיור בנבכי ההיסטוריה ובשבילי הסיפור המיוחד של יהודי בבל, והבטיח להשתדל לסייע. בתמונה: השר עם המנכ”לית עליזה דיין חממה.

 

 2 TRUPER

 

תערוכה חדשה במוזיאון העיר חיפה תיערך ב-21.5.222 ועד 30.5.2023 שנושאה מייק ברנט הנחשב עד היום לאחד מהזמרים הישראלים המצליחים ביותר בכל הזמנים, ולאגדה בינלאומית־ישראלית. במשך הקריירה הבינלאומית הקצרה שלו הוא הצליח להוציא עשרות להיטים שכבשו את פסגות המצעדים, לככב על שערים של מאות מגזינים ולהופיע מול אלפי מעריצים ומעריצות. כארבעה עשורים אחרי מותו הטראגי תקליטיו ושיריו עדיין נמכרים בעותקים רבים בארץ ובעולם. התערוכה נולדה בעקבות תרומת אוסף ייחודי ונדיר של צביקה ברנד, אחיו הצעיר של מייק ובתו יונה ברנד, אחייניתו של מייק, לאוסף של מוזיאון העיר חיפה, הכולל פריטים מקוריים שנשמרו ונאספו במהלך חייו ולאחר מותו של מייק ברנט, תמונות נדירות מאלבומי משפחה, אלבומי מעריצים, שערי מגזינים מקומיים ובינלאומיים שהוקדשו לו, פריטי אספנות, מזכרות, פתקים ומכתבים בכתב ידו של מייק, פריטי לבוש ועוד.

 

 3 MIKE

 

בימים אלו ברשת המשביר הושקו מוצרי השיזוף החדשים של נטע אלחמיסטר הנקראים על שמה BYNETA. המותג מציע ליין של כ-12 מוצרים תחת קטגוריית “חופשת ביוטי”, מספריי שיזוף עצמי לפנים, למוס שיזוף אקזוטי ועד מייק-אפ לרגליים.

 

 4 BYNETA

 

המסעדן אורי ירמיאס, הבעלים של מסעדת אורי בורי המפורסמת בעכו, קיבל פרס מפעל חיים על פועלו רבת השנים בתחום המסעדנות, ובפרט לאחר השנה הקשה שעבר בעקבות התפרעויות בזמן מבצע שומר החומות בשנה שעברה בעכו. הפרס הוענק לו במסגרת תחרות Best of Rest של אתר המסעדות המוביל zap rest מקבוצת זאפ, המתקיימת כחלק מ: “חודש האוכל של ישראל” המוקדש לעולם הקולינריה הישראלי. את הפרס העניק לאורי הזמר והיוצר ארקדי דוכין באירוע מרגש בו הוא הקדיש לאורי שיר וחלק איתו את אהבתו לאוכל והשפעתו של אורי על הבישול שלו.

 

 5 ACO

 

בפתיחת התערוכה החדשה ״משפחה עם זנב״ במוזיאון אדם וחי ברמת גן, שלמה בראבא ביקר עם בתו בת השבע. פרו פלאן, מומחית בתזונת חיות מחמד, נתנה חסות למגוון פעילויות בתערוכה. עוד הגיעו הבדרן קובי מאור יחד עם רעייתו דנה והילדים, השורדת ליה גיל וילדיה, הקומיקאית הדר לוי עם הבן אור, קובי שמעוני (סאבלימינל) עם רעייתו אינס והילדים, נטליה אברבוך עם הבת אנסטסיה, שרון אלכסנדר ואחרים.

 

 6 MUZEON

 

עינב בובליל הגיעה לצילומי קמפיין “מסיבת ההפתעות” לרשת המשביר. עינב נבחרה להוביל את פריטי הסטייל, האופנה והטרנדים לצורך סרט פרסומת למשביר, ובין הצילומים העמיסה עגלה עם לא מעט פריטים.

 

 7 MASHBIR

 

השחקנית מגי אזרזר פצחה השבוע בהופעה פומבית ראשונה ורשמית מאז לידת התאומות. מגי הגיעה להשקת סרום של המותג גרנייה, שנערך על גג מלון קרלטון תל אביב. מגי הפרזנטורית של גרנייר, קיבלה מבכירי המותג גרנייה את הסרום החדש.

 

 8 MEGI

 

השחקנית ליאנה עיון מובילה את צילומי קולקציית אביב-קיץ החדשה של קלווין קליין. השחקנית הצעירה, רק בת 27 וכבר מככבת על המסך שלנו בשנים האחרונות במספר פרויקטים מוערכים, ביניהם בסדרת הנוער המצליחה “בת השוטר”, שעולה בקרוב עם עונה שניה. ‎גם הספיקה להגיע מעבר לים בסדרת הדרמה “בלקספייס”, שנמכרה לנטפליקס ומתוכננת לצאת בעונה נוספת בקרוב. במקביל היא מככבת בסדרת הטלוויזיה “ביום שהאדמה רעדה” באמזון פריים. ‎ליאנה צפויה לככב השנה על המסך הגדול בתפקיד ראשי בסרט המדובר “בחורים טובים” של ארז תדמור לצד עמית רהב, ועושה את צעדיה הראשונים בזירה הבינלאומית, לאחר שהוחתמה בסוכנות שחקנים מובילה בלוס אנג׳לס. ‎בימים אלו מצטלמת עיון לתפקיד הראשי בסדרת דרמה קומית של YES ‎ ״מי שמע על חווה ונאווה״, אותה כתב גורי אלפי, לצידן של השחקניות קרן מור וחנה לסלאו.

 

 9 LEAN

 

שלומי טחן, מנכ”ל מלונות דן וגיא אדירן, מנכ”ל מלונות דן באילת אירחו את אביב גפן והתעויוט, להקת החברים של נטאשה, אברהם טל, מרגול, להקת אתניקס ורן דנקר שהופיעו במלון דן אילת בסוף השבוע האחרון. הפסטיבל התקיים בחסות ישראכרט, אמריקן אקספרס, קרלסברג LUMA, טובורג ו-1664 בלאנק. במקביל להופעות החיות, ציפתה לאורחים חוויה קולינרית מיוחדת כשהשף המוביל יוסי שטרית הצטרף לשף מלון דן אילת, אסף בוזגלו ויחד הם הציעו מגוון מעדני בשר ממעשנה מיוחדת. על הקונספט הקולינרי של סוף השבוע היה אמון איש הקולינריה המוביל, דוד קישקה.

 

 10 HOTEL DAN

 

חבריו הקרובים של ננסי ברנדס הפתיעו אותו במסיבת יום הולדת, בניצוחה של קרן זוגתו, במסעדת קאלטה בהרצליה. בין החברים שחגגו איתו: שייקה לוי, משה להב הטיש הגדול, אסף אשתר, דודו פישר ועוד.

 

 11 NANSI

 

השנה חגגו יהודים ומוסלמים, את סיום חודש הרמאדן ואת חגיגת המימונה המסורתית. חברת “כתר” קיימה אירוע ייחודי תחת הכותרת “חיים יחד – עובדים יחד”, במסגרתו עובדי כתר מכל הדתות והמגזרים, הכינו וארזו קינוחי איפטאר ומימונה מסורתיים, אשר נתרמו לקהילות יהודיות ומוסלמיות באיזור יקנעם. את האירוע שהתקיים במפעל כתר ביקנעם, לרגל עיד אל פיטר, ובו השתתפו עשרות עובדי כתר, הובילו מנאל איסמעיל בוגרת התוכנית “מאסטר שף” ויונית צוקרמן, כותבת הספר ובעלת הבלוג “מלכת המטבח”, שתי שף קונדיטוריות ידועות, שהעבודה שלהן יחד ממחישה גם היא את האירוע שמטרתו קירוב לבבות, אנשים ותרבויות ותרומה לקהילה. יחד הן הכינו עם העובדים מגוון קינוחים מסורתיים כמו קטאייף, כנאפה, ועוגיות מרוקאיות. אודי שגיא, מנכ”ל כתר: “במפעלי כתר בישראל כ-3000 עובדים, חצי מהם מוסלמים וחצי מהם יהודיים, נוצרים, דרוזים וצ’רקסים. הכבוד ההדדי הוא זה שמוביל לדו קיום אמיתי”.

 

 12 KETER

 

קבוצת בלוסטון – לייב ניישן וקבוצת הפורום, השיקו את עונת המופעים 2022 של מתחם “קו רקיע” בפארק אריאל שרון, בחסות החברה המרכזית ובחסות ראשית של אמריקן אקספרס. המתחם, המשלב נוף אורבני מרהיב לצד חוויה תרבותית וקולינרית מרגשת מבית קבוצת BARAKA HOUSE (משייה,אונזה, קיטשן מרקט), יארח את מיטב האמנים בקיץ הקרוב וביניהם: שלום חנוך, אמיר דדון, החברים של נטאשה, רן דנקר ,עידן חביב ועוד רבים וטובים. תמונה: משמאל לימין: שי מור יוסף מבעלי בלוסטון לייב ניישן, ניר לוינגר מנכ”ל החברה המרכזית למשקאות, עידו עלמני מנכ”ל אמקס ישראל וגיא בסר מבעלי בלוסטון לייב ניישן.

 

 13 BARAKA HOUSE

 

לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים, ‘ביונד מיט’ המשווקת על ידי חברת דיפלומט, עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר, ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר.

 

 

 

המדען הראשי וראש הראשות לחדשנות ד”ר עמי אפלבום עם צמרת משרדו, ערך ביקור מקצועי במפעל קליל בכרמיאל והתרשם מהמפעל. צורי דבוש יו”ר קליל הציג בפני המדען הראשי את המפעל החדש שהקימה החברה לייצור תריסים בטכנולוגיה 4.0 המתקדמת בעולם. בהקמת המפעל השקיעה חברת קליל כ-20 מיליון ₪. בתמונה מימין לשמאל: רואי שנקר סמנכ”ל פיתוח עסקי וחדשנות בקליל, פרדי אבוקרט מנכ”ל קליל, ד”ר עמי אפלבום המדען הראשי וצורי דבוש יו”ר קליל.

 

 14 BIOND

 

פרופסור משה הוד נשיא חברת הפמטק Gynica קיבל פרס מפעל חיים מאיגוד הגניקולוגיה הישראלי. פרופסור הוד הוא מומחה עולמי ברפואה נשית, מרצה בכיר למיילדות וגניקולוגיה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מכהן כראש מכון מור לאישה בתל אביב. הפרס הוענק לפרופסור על ידי רוני מיימון נשיא האיגוד הגניקולוגי הישראלי ובנוכחותו של פרופסור פראנק לוואן, הנשיא הנבחר של EBCOG  – המועצה האירופית והמכללה למיילדות וגינקולוגיה ומרצה הכבוד, בכנס השנתי של האיגוד שנערך בכפר המכביה. בתמונה מימין לשמאל:  פרופסור משה הוד, פרופ. פראנק לוואן, ופרופסור רוני מימון.

 

 15 KLIL

 

צבי נטע יו”ר קבוצת “מכשירי תנועה” משיק בימים אלו קומפלקס החדש של הקבוצה במתחם שורק בראשל”צ, מבנה חכם עפ”י תקן ירוק המשתרע של 42 דונם בשווי כולל של 480 מיליון ₪.

 

 17 TNUA

 

בטקס מועדון השגרירים בישראל, העניק נשיא המועדון השגריר לשעבר יצחק אלדן, תעודות הוקרה ל-15 שגרירות זרות המכהנות בישראל, על פועלן בתחום המקצועי ועל היותן מודל ודוגמא למופת להעצמה נשית. בנוסף 3 נשים ישראליות קיבלו את אות ההוקרה על פועלן החברתי והכלכלי בחברה הישראלית ביניהן: סגנית ראש העיר ירושלים פלר חסן נחום, הדס נוי חקלאית פורצת הדרך שהקימה את רשת “נוי שדה” ואולסיה קנטור סופרת ומחברת רב מכר, שאירחה את האירוע בביתה בהרצליה פיתוח. בין האורחים נכחו: דיקאן הסגל הדיפלומטי שגריר זמביה, דיקאן הסגל הקונסולרי גד פרופר ורעייתו, ראש הטקס במשרד החוץ השגריר גיל השכל, דן אוריאן מנהל מחלקת הבלקן במשרד החוץ, איש העסקים מוטי כוזהינוף ואשתו רינת, אבי בוסקילה מנכ”ל חברת שראל ורעייתו, מנכ”ל המועדון איציק קמיליאן, אשת יחסי ציבור נעמי צ’רפק, היהלומן אבנר סופייב וקונסולי הכבוד שרה אלאלוף, רות ועמית פוגל, דוד בן בסט ויורם נאור.

 

 18 SHAGRIR

 

לרגל 30 שנה לכינון היחסים בין ישראל לסין, שגריר סין בישראל מר H.E. Mr. Cai Run התארח בבית לשכת המסחר בתל אביב, במעמד נשיא איגוד לשכות המסחר עו”ד אוריאל לין, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו”ר הוועדה הבינלאומית אמיר שני והנספח הכלכלי והמסחרי של סין בישראל, Mr. Zhang Xingfu . שגריר סין מר צאי רון, ציין כי סין מוכנה להמשיך ולשתף פעולה ביתר שאת עם ישראל, כדי לטפל באתגרים הנובעים משרשרת האספקה העולמית.

 

 19 SIN

 

מדריך מישלן, הנחשב לארגון דירוג המסעדות היוקרתי ביותר בעולם, יכריז רשמית על בחירתה של איסטנבול כיעד גסטרונומי חדש במדריך באוקטובר 2022. איסטנבול, מטרופולין עולמי מציעה למבקרים בו הזדמנות ליהנות ממאכלים מסורתיים כמו גם ממטבח בינלאומי עילאי, והיא היעד ה-38 שהובא לסצנת הגסטרונומיה העולמית על ידי מדריך מישלן, המובילה את תחום המזון והמשקאות העולמי מאז שנות ה-1900.

 

 20 MICHELIN

 

בעקבות הקורונה רוב האומנים נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה וקשה  ורובם מוותרים על החלום לטובת פרנסה גם בתחומים אחרים. דוברינקה פרנובה מבולגריה, המתמחה בפרויקטים אומנותיים, החליטה לייצר פלטפורמה דיגיטלית תחת השם ART&CRAFT LAND לאומנים בישראל או בעצם אומניות – נשים. הפלטפורמה היא כזו  שבה יוכלו לשתף את העבודות שלהם, לפגוש מתעניינים ביצירות, להחליף רשמים ועוד. במסגרת אירוע היכרות ייחודי שערכה, הגיעו  אמנים ביניהם גני לבדב, יוליה דבגני ,אנה לסקין, יאסיה כהן צרבסקי, אלונה שפנדיק, לריסה בונשאפט, אנדריי לב ארי ויוליה בוגדנובסקה.

 

 21 ARTCRAFT LAND

 

עו”ד דביר אינדיג מנכ”ל חב’ בריקסטון יוזם פתיחת מתחם כספות שלישי בחיפה בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. כיום לחברת בריקסטון מתחם כספות פרטי בתל אביב ובירושלים.

 

 22 SAFE

 

פרויקט מיוחד נחנך בסוף השבוע שעבר בקריית אונו, בהובלת הארגונים החינוכיים סאסא סטון, אלומות אור, עמותת ״דור העתיד קרית אונו״, הקריה האקדמית אונו ועיריית קריית אונו. באירוע השתתפו תלמידים עם ובלי מוגבלויות במשחק כדורסל. בין המשתתפים באירוע לקחו חלק ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, מנכ״ל הקריה האקדמית אונו ויו״ר דור העתיד רנן הרטמן, נציגת משפחת התורמים בארגון סאסא סטון סוניה גומס דה מסקיטה, מנכ״ל ארגון אלומות אור עו״ד זיו מגור, כדורסלן העבר הכוכב דרור חג׳ג’. בתמונה מימין: הלל הילמן, דרור חג’ג’, סוניה גומס דה מסקיטה, ישראל גל וזיו מגור.

 

 23 ONO

 

בשבוע שעבר התכנסו בחיפה בכירי נדל”ן, נציגי ממשל ורשויות מקומיות, נציגי קרנות אימפקט בישראל ובכירי המגזר השלישי לכנס בנושא התחדשות עירונית קהילתית, במעמד ד”ר ענת קליש, ראש עיריית חיפה, מאיר שמחה, סמנכ”ל הנדסה באזורים, אבישי קימלדורף שותף מנהל פרויקטים ראשי בקבוצת ריאליטי ואורי כרמל, מנכ”ל ארגון ארץ עיר, מתוך ההבנה המשותפת כי צריך לשלב כוחות ולפעול לתכנון קהילתי וחברתי בפרויקטים של התחדשות עירונית לצד תכנון הבינוי הפיזי.

 24 NADLAN

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook

 

קמפיין פרסום ארצי רחב היקף של חברת ‘סמארטק טכנולוגיות’, יעלה השבוע בכיכובה של השופטת בדימוס אתי כרייף. הקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום  Women Media תחת הסלוגן “יופי של בחירה חכמה”. זהו קמפיין ארצי רחב היקף לקהל קוסמטיקאיות ורופאים למשך חודשי האביב הקמפיין יכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו. מטרתו להנגיש לקוסמטיקאיות ולרופאים את קידמת הטכנולוגיות בטיפולים אסתטיים במחירים ובתנאי מימון נוחים.

בשבוע שעבר ערכה אל על אירוע הצדעה לפודטק ישראלי במעמד שרת החדשנות אורית פרקש הכהן, שר החקלאות עודד פורר, ח״כ עידית סילמן יו״ר הוועדה לבטחון תזונתי, ח״כ יבגני סובה יו״ר רשות שדות התעופה, מנכ”ל אל על היוצא אביגל שורק, מנכ”לית אל על הנכנסת דינה בן טל גננסיה, סמנכ״ל אל על שלומי עם שלום, מנכ”לים ובכירים מתעשיית המזון בישראל, מנכ”לי חברות פודטק ישראליות, השף חיים כהן ועוד. נשא דברים ד”ר אראל מרגלית, מייסד ויו”ר JVP ומנהל מרכז הפודטק הבינלאומי. האורחים נהנו מבראנץ׳ בניצוחו של השף שחף שבתאי וממופע של נגה ארז.

שר התרבות והספורט חילי טרופר ביקר ב”מרכז מורשת יהדות בבל”, התרגש מהמוזיאון העשיר, מהסיור בנבכי ההיסטוריה ובשבילי הסיפור המיוחד של יהודי בבל, והבטיח להשתדל לסייע. בתמונה: השר עם המנכ”לית עליזה דיין חממה.

תערוכה חדשה במוזיאון העיר חיפה תיערך ב-21.5.222 ועד 30.5.2023 שנושאה מייק ברנט הנחשב עד היום לאחד מהזמרים הישראלים המצליחים ביותר בכל הזמנים, ולאגדה בינלאומית־ישראלית. במשך הקריירה הבינלאומית הקצרה שלו הוא הצליח להוציא עשרות להיטים שכבשו את פסגות המצעדים, לככב על שערים של מאות מגזינים ולהופיע מול אלפי מעריצים ומעריצות. כארבעה עשורים אחרי מותו הטראגי תקליטיו ושיריו עדיין נמכרים בעותקים רבים בארץ ובעולם. התערוכה נולדה בעקבות תרומת אוסף ייחודי ונדיר של צביקה ברנד, אחיו הצעיר של מייק ובתו יונה ברנד, אחייניתו של מייק, לאוסף של מוזיאון העיר חיפה, הכולל פריטים מקוריים שנשמרו ונאספו במהלך חייו ולאחר מותו של מייק ברנט, תמונות נדירות מאלבומי משפחה, אלבומי מעריצים, שערי מגזינים מקומיים ובינלאומיים שהוקדשו לו, פריטי אספנות, מזכרות, פתקים ומכתבים בכתב ידו של מייק, פריטי לבוש ועוד.

בימים אלו ברשת המשביר הושקו מוצרי השיזוף החדשים של נטע אלחמיסטר הנקראים על שמה BYNETA. המותג מציע ליין של כ-12 מוצרים תחת קטגוריית “חופשת ביוטי”, מספריי שיזוף עצמי לפנים, למוס שיזוף אקזוטי ועד מייק-אפ לרגליים.

המסעדן אורי ירמיאס, הבעלים של מסעדת אורי בורי המפורסמת בעכו, קיבל פרס מפעל חיים על פועלו רבת השנים בתחום המסעדנות, ובפרט לאחר השנה הקשה שעבר בעקבות התפרעויות בזמן מבצע שומר החומות בשנה שעברה בעכו. הפרס הוענק לו במסגרת תחרות Best of Rest של אתר המסעדות המוביל zap rest מקבוצת זאפ, המתקיימת כחלק מ: “חודש האוכל של ישראל” המוקדש לעולם הקולינריה הישראלי. את הפרס העניק לאורי הזמר והיוצר ארקדי דוכין באירוע מרגש בו הוא הקדיש לאורי שיר וחלק איתו את אהבתו לאוכל והשפעתו של אורי על הבישול שלו.

בפתיחת התערוכה החדשה ״משפחה עם זנב״ במוזיאון אדם וחי ברמת גן, שלמה בראבא ביקר עם בתו בת השבע. פרו פלאן, מומחית בתזונת חיות מחמד, נתנה חסות למגוון פעילויות בתערוכה. עוד הגיעו הבדרן קובי מאור יחד עם רעייתו דנה והילדים, השורדת ליה גיל וילדיה, הקומיקאית הדר לוי עם הבן אור, קובי שמעוני (סאבלימינל) עם רעייתו אינס והילדים, נטליה אברבוך עם הבת אנסטסיה, שרון אלכסנדר ואחרים.

עינב בובליל הגיעה לצילומי קמפיין “מסיבת ההפתעות” לרשת המשביר. עינב נבחרה להוביל את פריטי הסטייל, האופנה והטרנדים לצורך סרט פרסומת למשביר, ובין הצילומים העמיסה עגלה עם לא מעט פריטים.

השחקנית מגי אזרזר פצחה השבוע בהופעה פומבית ראשונה ורשמית מאז לידת התאומות. מגי הגיעה להשקת סרום של המותג גרנייה, שנערך על גג מלון קרלטון תל אביב. מגי הפרזנטורית של גרנייר, קיבלה מבכירי המותג גרנייה את הסרום החדש.

השחקנית ליאנה עיון מובילה את צילומי קולקציית אביב-קיץ החדשה של קלווין קליין. השחקנית הצעירה, רק בת 27 וכבר מככבת על המסך שלנו בשנים האחרונות במספר פרויקטים מוערכים, ביניהם בסדרת הנוער המצליחה “בת השוטר”, שעולה בקרוב עם עונה שניה. ‎גם הספיקה להגיע מעבר לים בסדרת הדרמה “בלקספייס”, שנמכרה לנטפליקס ומתוכננת לצאת בעונה נוספת בקרוב. במקביל היא מככבת בסדרת הטלוויזיה “ביום שהאדמה רעדה” באמזון פריים. ‎ליאנה צפויה לככב השנה על המסך הגדול בתפקיד ראשי בסרט המדובר “בחורים טובים” של ארז תדמור לצד עמית רהב, ועושה את צעדיה הראשונים בזירה הבינלאומית, לאחר שהוחתמה בסוכנות שחקנים מובילה בלוס אנג׳לס. ‎בימים אלו מצטלמת עיון לתפקיד הראשי בסדרת דרמה קומית של YES ‎ ״מי שמע על חווה ונאווה״, אותה כתב גורי אלפי, לצידן של השחקניות קרן מור וחנה לסלאו.

שלומי טחן, מנכ”ל מלונות דן וגיא אדירן, מנכ”ל מלונות דן באילת אירחו את אביב גפן והתעויוט, להקת החברים של נטאשה, אברהם טל, מרגול, להקת אתניקס ורן דנקר שהופיעו במלון דן אילת בסוף השבוע האחרון. הפסטיבל התקיים בחסות ישראכרט, אמריקן אקספרס, קרלסברג LUMA, טובורג ו-1664 בלאנק. במקביל להופעות החיות, ציפתה לאורחים חוויה קולינרית מיוחדת כשהשף המוביל יוסי שטרית הצטרף לשף מלון דן אילת, אסף בוזגלו ויחד הם הציעו מגוון מעדני בשר ממעשנה מיוחדת. על הקונספט הקולינרי של סוף השבוע היה אמון איש הקולינריה המוביל, דוד קישקה.

חבריו הקרובים של ננסי ברנדס הפתיעו אותו במסיבת יום הולדת, בניצוחה של קרן זוגתו, במסעדת קאלטה בהרצליה. בין החברים שחגגו איתו: שייקה לוי, משה להב הטיש הגדול, אסף אשתר, דודו פישר ועוד.

השנה חגגו יהודים ומוסלמים, את סיום חודש הרמאדן ואת חגיגת המימונה המסורתית. חברת “כתר” קיימה אירוע ייחודי תחת הכותרת “חיים יחד – עובדים יחד”, במסגרתו עובדי כתר מכל הדתות והמגזרים, הכינו וארזו קינוחי איפטאר ומימונה מסורתיים, אשר נתרמו לקהילות יהודיות ומוסלמיות באיזור יקנעם. את האירוע שהתקיים במפעל כתר ביקנעם, לרגל עיד אל פיטר, ובו השתתפו עשרות עובדי כתר, הובילו מנאל איסמעיל בוגרת התוכנית “מאסטר שף” ויונית צוקרמן, כותבת הספר ובעלת הבלוג “מלכת המטבח”, שתי שף קונדיטוריות ידועות, שהעבודה שלהן יחד ממחישה גם היא את האירוע שמטרתו קירוב לבבות, אנשים ותרבויות ותרומה לקהילה. יחד הן הכינו עם העובדים מגוון קינוחים מסורתיים כמו קטאייף, כנאפה, ועוגיות מרוקאיות. אודי שגיא, מנכ”ל כתר: “במפעלי כתר בישראל כ-3000 עובדים, חצי מהם מוסלמים וחצי מהם יהודיים, נוצרים, דרוזים וצ’רקסים. הכבוד ההדדי הוא זה שמוביל לדו קיום אמיתי”.

קבוצת בלוסטון – לייב ניישן וקבוצת הפורום, השיקו את עונת המופעים 2022 של מתחם “קו רקיע” בפארק אריאל שרון, בחסות החברה המרכזית ובחסות ראשית של אמריקן אקספרס. המתחם, המשלב נוף אורבני מרהיב לצד חוויה תרבותית וקולינרית מרגשת מבית קבוצת BARAKA HOUSE (משייה,אונזה, קיטשן מרקט), יארח את מיטב האמנים בקיץ הקרוב וביניהם: שלום חנוך, אמיר דדון, החברים של נטאשה, רן דנקר ,עידן חביב ועוד רבים וטובים. תמונה: משמאל לימין: שי מור יוסף מבעלי בלוסטון לייב ניישן, ניר לוינגר מנכ”ל החברה המרכזית למשקאות, עידו עלמני מנכ”ל אמקס ישראל וגיא בסר מבעלי בלוסטון לייב ניישן.

לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים, ‘ביונד מיט’ המשווקת על ידי חברת דיפלומט, עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר, ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר.

המדען הראשי וראש הראשות לחדשנות ד”ר עמי אפלבום עם צמרת משרדו, ערך ביקור מקצועי במפעל קליל בכרמיאל והתרשם מהמפעל. צורי דבוש יו”ר קליל הציג בפני המדען הראשי את המפעל החדש שהקימה החברה לייצור תריסים בטכנולוגיה 4.0 המתקדמת בעולם. בהקמת המפעל השקיעה חברת קליל כ-20 מיליון ₪. בתמונה מימין לשמאל: רואי שנקר סמנכ”ל פיתוח עסקי וחדשנות בקליל, פרדי אבוקרט מנכ”ל קליל, ד”ר עמי אפלבום המדען הראשי וצורי דבוש יו”ר קליל.

פרופסור משה הוד נשיא חברת הפמטק Gynica קיבל פרס מפעל חיים מאיגוד הגניקולוגיה הישראלי. פרופסור הוד הוא מומחה עולמי ברפואה נשית, מרצה בכיר למיילדות וגניקולוגיה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מכהן כראש מכון מור לאישה בתל אביב. הפרס הוענק לפרופסור על ידי רוני מיימון נשיא האיגוד הגניקולוגי הישראלי ובנוכחותו של פרופסור פראנק לוואן, הנשיא הנבחר של EBCOG  – המועצה האירופית והמכללה למיילדות וגינקולוגיה ומרצה הכבוד, בכנס השנתי של האיגוד שנערך בכפר המכביה. בתמונה מימין לשמאל:  פרופסור משה הוד, פרופ. פראנק לוואן, ופרופסור רוני מימון.

צבי נטע יו”ר קבוצת “מכשירי תנועה” משיק בימים אלו קומפלקס החדש של הקבוצה במתחם שורק בראשל”צ, מבנה חכם עפ”י תקן ירוק המשתרע של 42 דונם בשווי כולל של 480 מיליון ₪.

בטקס מועדון השגרירים בישראל, העניק נשיא המועדון השגריר לשעבר יצחק אלדן, תעודות הוקרה ל-15 שגרירות זרות המכהנות בישראל, על פועלן בתחום המקצועי ועל היותן מודל ודוגמא למופת להעצמה נשית. בנוסף 3 נשים ישראליות קיבלו את אות ההוקרה על פועלן החברתי והכלכלי בחברה הישראלית ביניהן: סגנית ראש העיר ירושלים פלר חסן נחום, הדס נוי חקלאית פורצת הדרך שהקימה את רשת “נוי שדה” ואולסיה קנטור סופרת ומחברת רב מכר, שאירחה את האירוע בביתה בהרצליה פיתוח. בין האורחים נכחו: דיקאן הסגל הדיפלומטי שגריר זמביה, דיקאן הסגל הקונסולרי גד פרופר ורעייתו, ראש הטקס במשרד החוץ השגריר גיל השכל, דן אוריאן מנהל מחלקת הבלקן במשרד החוץ, איש העסקים מוטי כוזהינוף ואשתו רינת, אבי בוסקילה מנכ”ל חברת שראל ורעייתו, מנכ”ל המועדון איציק קמיליאן, אשת יחסי ציבור נעמי צ’רפק, היהלומן אבנר סופייב וקונסולי הכבוד שרה אלאלוף, רות ועמית פוגל, דוד בן בסט ויורם נאור.

לרגל 30 שנה לכינון היחסים בין ישראל לסין, שגריר סין בישראל מר H.E. Mr. Cai Run התארח בבית לשכת המסחר בתל אביב, במעמד נשיא איגוד לשכות המסחר עו”ד אוריאל לין, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו”ר הוועדה הבינלאומית אמיר שני והנספח הכלכלי והמסחרי של סין בישראל, Mr. Zhang Xingfu . שגריר סין מר צאי רון, ציין כי סין מוכנה להמשיך ולשתף פעולה ביתר שאת עם ישראל, כדי לטפל באתגרים הנובעים משרשרת האספקה העולמית.

מדריך מישלן, הנחשב לארגון דירוג המסעדות היוקרתי ביותר בעולם, יכריז רשמית על בחירתה של איסטנבול כיעד גסטרונומי חדש במדריך באוקטובר 2022. איסטנבול, מטרופולין עולמי מציעה למבקרים בו הזדמנות ליהנות ממאכלים מסורתיים כמו גם ממטבח בינלאומי עילאי, והיא היעד ה-38 שהובא לסצנת הגסטרונומיה העולמית על ידי מדריך מישלן, המובילה את תחום המזון והמשקאות העולמי מאז שנות ה-1900.

בעקבות הקורונה רוב האומנים נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה וקשה  ורובם מוותרים על החלום לטובת פרנסה גם בתחומים אחרים. דוברינקה פרנובה מבולגריה, המתמחה בפרויקטים אומנותיים, החליטה לייצר פלטפורמה דיגיטלית תחת השם ART&CRAFT LAND לאומנים בישראל או בעצם אומניות – נשים. הפלטפורמה היא כזו  שבה יוכלו לשתף את העבודות שלהם, לפגוש מתעניינים ביצירות, להחליף רשמים ועוד. במסגרת אירוע היכרות ייחודי שערכה, הגיעו  אמנים ביניהם גני לבדב, יוליה דבגני ,אנה לסקין, יאסיה כהן צרבסקי, אלונה שפנדיק, לריסה בונשאפט, אנדריי לב ארי ויוליה בוגדנובסקה.

עו”ד דביר אינדיג מנכ”ל חב’ בריקסטון יוזם פתיחת מתחם כספות שלישי בחיפה בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. כיום לחברת בריקסטון מתחם כספות פרטי בתל אביב ובירושלים.

פרויקט מיוחד נחנך בסוף השבוע שעבר בקריית אונו, בהובלת הארגונים החינוכיים סאסא סטון, אלומות אור, עמותת ״דור העתיד קרית אונו״, הקריה האקדמית אונו ועיריית קריית אונו. באירוע השתתפו תלמידים עם ובלי מוגבלויות במשחק כדורסל. בין המשתתפים באירוע לקחו חלק ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, מנכ״ל הקריה האקדמית אונו ויו״ר דור העתיד רנן הרטמן, נציגת משפחת התורמים בארגון סאסא סטון סוניה גומס דה מסקיטה, מנכ״ל ארגון אלומות אור עו״ד זיו מגור, כדורסלן העבר הכוכב דרור חג׳ג’. בתמונה מימין: הלל הילמן, דרור חג’ג’, סוניה גומס דה מסקיטה, ישראל גל וזיו מגור.

בשבוע שעבר התכנסו בחיפה בכירי נדל”ן, נציגי ממשל ורשויות מקומיות, נציגי קרנות אימפקט בישראל ובכירי המגזר השלישי לכנס בנושא התחדשות עירונית קהילתית, במעמד ד”ר ענת קליש, ראש עיריית חיפה, מאיר שמחה, סמנכ”ל הנדסה באזורים, אבישי קימלדורף שותף מנהל פרויקטים ראשי בקבוצת ריאליטי ואורי כרמל, מנכ”ל ארגון ארץ עיר, מתוך ההבנה המשותפת כי צריך לשלב כוחות ולפעול לתכנון קהילתי וחברתי בפרויקטים של התחדשות עירונית לצד תכנון הבינוי הפיזי.