ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטכנולוגיה של החברה הישראלית Aura Air לטיהור אוויר בחללים סגורים, מחזירה אוהדים למגרשים‎‎‏

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

 

הטכנולוגיה של החברה הישראלית Aura Air לניטור ולטיהור אוויר בחללים סגורים, מחזירה את אוהדי קבוצת Detroit Pistons (NBA) למגרשים‎‎‏

מערכת ביז טק  15/6/22

 

ישראל על מפת ה-NBA: הטכנולוגיה של החברה הישראלית Aura Air לניטור ולטיהור אוויר בחללים סגורים, מחזירה את אוהדי קבוצת Detroit Pistons למגרשים

החברה הישראלית Aura Air שפיתחה טכנולוגיה לניטור ולטיהור אוויר בחללים סגורים, ומשווקת את מוצריה ב-87 מדינות ברחבי העולם, הודיעה היום בהודעה משותפת יחד עם קבוצת הכדורסל Detroit Pistons על שותפות רשמית בין הצדדים ועל קידום פעילות משותפת בתחום אוויר נקי בעיר דטרויט, מישיגן ארה"ב.

קבוצת Pistons תרתום את הטכנולוגיה של Aura Air בכדי לשלוט ולנטר את איכות האוויר הפנימי במתקניה, תוך פעילות הסברה לאוהדים ולתושבי דטרויט על החשיבות בשמירה על אוויר נקי בחללים סגורים.

 

AIR2

 

בעקבות ההשפעות של משבר האקלים על זיהום האוויר, והמשימה לשמירת שגרת חיים נורמטיבית לצד COVID-19, איכות האוויר עומד כיום בראש סדר העדיפויות העולמי. עבור ספורטאים, אוויר לא נקי בבית משפיע על הבריאות הפיזית והנפשית, הבטיחות, הביצועים ומגביר את ההסתברות לטעויות של שחקנים וצוות הקבוצה.

Aura Air - החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לניטור חיטוי וטיהור אוויר בחללים סגורים, הודיעה היום על שותפות רב שנתית עם קבוצת הכדורסל Detroit Pistons (NBA). בכך תהפוך החברה הישראלית לשותפה רשמית של הקבוצה.

במסגרת שיתוף הפעולה, Aura Air תתקין עשרות מטהרי אוויר חכמים לניקוי וניטור איכות האוויר הפנימי במתקני קבוצתPistons , אשר עתידה לקחת חלק פעיל בהסברה לתושבי דטרויט ולאהודי הקבוצה על החשיבות בשמירה על אוויר נקי בחללים סגורים. Pistons אף תעשה שימוש מורחב במערכת הניהולAura Web Platform שהושקה לאחרונה, ומעניקה פתרון טכנולוגי לניהול איכות אוויר במספר גדול של חללים. הפלטפורמה החדשה מספקת סט רחב של כלים לניהול וניטור מספר מערכות טיהור Aura Air בו-זמנית, ומעניקה מידע בזמן אמת על איכות האוויר בכל חלל בנפרד.

כמו כן, שיתוף פעולה בין קבוצת Pistons לחברה הישראלית Aura Air יבוא לידי ביטוי בנוכחות פרסומית בולטת במגרש הביתי Little Caesars Arena באמצעות 700 מסכי וידיאו ודוכני מידע שיציגו לאוהדים מידע על החשיבות בשמירה על אוויר נקי בחללים סגורים. בנוסף, הקבוצה תקיים במתקניה אירועים ייעודיים להעלאת המודעות סביב תחום זיהום האוויר והפתרונות הקיימים בנושא.

 

"Aura Air גאה לספק אוויר נקי ובטוח לאנשים ברחבי העולם, כולל ספורטאים מקצועיים, צוותי ניהול ואוהדי ספורט", אמר אביעד שניידרמן, מייסד שותף ומנכ"ל Aura Air "לאיכות האוויר יש השפעה גדולה על הבריאות והרווחה של כולנו ויכולה לשפר את הביצועים ואת אורך החיים של הספורטאים, לצד חזרה בטוחה למגרשים. שיתוף פעולה עם מועדון ספורט כמו ה- Pistonsיסייע לנו להגביר את המודעות לחשיבות איכות האוויר בחללים סגורים. אוויר נקי הוא קריטי לשמירה על שגרת החיים והחזרת האוהדים למגרשים"

"אנו מכירים בחשיבות של תמיכה בשיפור איכות האוויר", אמר ברנדן מאלט, סמנכ"ל שותפויות תאגידיות ומעורבות קהילתית של Detroit Pistons. "שותפות עם חברה שמובילה בטכנולוגיית טיהור אוויר מאפשרת לנו להעלות את המודעות לסכנות הנשקפות מזיהום האוויר ולמצוא פתרונות יעילים לבעיות של איכות האוויר".

AIR1.jpg

טיהור אוויר בארבעה שלבים פשוטים. 

מידע על חברת Aura Air:

Aura Air פיתחה את מערכת טיהור האוויר המתקדמת בעולם, המנקה אוויר בחללים סגורים תוך ניטור איכות האוויר בזמן אמת. המוצר של Aura Air מסנן ומחטא אוויר פנימי באמצעות תהליך טיהור ייחודי בן ארבעה שלבים הלוכד והורג 99.9% מהווירוסים, החיידקים, ואפקטיבי כנגד אלרגיות שונות. הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Aura Air עוזרת לטהר את האוויר בבתים, בתי חולים, בתי ספר, עסקים, בתי מלון, מסעדות, אוטובוסים ובתי אבות ביותר מ-87 מדינות ברחבי העולם. Aura Air הוקמה בשנת 2018 ומייצרת את מוצריה במפעלי תעשיות בית אל בישראל. לחברת האם הממוקמת בישראל יש שתי חברות בת: בארה"ב ובהודו

למידע נוסף: www.auraair.io

מידע על קבוצת Detroit Pistons

הקבוצה שהחלה את דרכה בשנת 1957, ביססה את עצמה כאחת מהקבוצות המובילות ב-NBA:

עם יותר מ-2,600 ניצחונות רגילים ב-NBA ופלייאוף, המועדון זכה בשלוש אליפויות NBA (1989, 1990, 2004), חמש NBA. הופעות בגמר (1988, 1989, 1990, 2004, 2005) ו-11 הופעות בגמר החוף המזרחי.

באוקטובר 2019, המועדון השיק את מרכז הביצועים החדש הנרי פורד דטרויט פיסטונס הממוקם באזור ניו סנטר, קמפוס המשמש כמתקן האימונים של המועדון ומטה החברה. מאז רכישתו על ידי טום גורס יליד מישיגן ב-2011, המועדון התמקד בפעילות כנכס קהילתי תוך קידום תרבות של חדשנות וחשיבה מובילה בתעשייה.

 

 

 

INDEX BIZTEC

TAVIM

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook