ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
רהיטי סלון ופינות אוכל

שירות מיוחד ללקוחות עסקיים, מגוון רחב של פתרונות מעוצבים, קטלוגים ומדריכי קנייה .
עידן היא יצרנית כורסאות טלויזיה מהטובות בעולם, מאז שנת 1973. כורסאות הטלויזיה מבית היוצר של עידן הינן מיוחדות בעיצובן ומותאמות בגודלן לבית הישראלי. הישיבה על כורסת עידן הינה נוחה ואורטופדית, בריאה לגב, מרגיעה, מפנקת ובהתאמה אישית.
אנשים אשר עובדים מהבית, או מפעילים עסק ממשרד קטן יכולים לבלות שעות רבות כל יום מול המחשב בישיבה על כסאות מחשב. ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.
ריהוט הוא אולי אחד האביזרים או המוצרים הכי שימושיים לבני האדם. אנחנו יושבים על ריהוט (כסאות, כורסאות, ספות), ישנים על ריהוט (מיטות), אוכלים ועובדים על ריהוט (שולחנות, פינות אוכל, מטבחים)
בבית של אולטימה תוכלו למצוא בראש ובראשונה מקום לחדשנות ויצירתיות שתוכלו לקחת הביתה. קו עיצוב מרהיב תחת מותג אחד שמציע הכל: מערכות ישיבה וסלונים, כורסאות, שולחנות סלון, חדרי שינה, פינות אוכל.
הרעיון של כריות בא מאהבה ליצירה ולחידוש. מתוך מחשבה על נוחות ואסתטיקה נולדו כריות היוגי - מוצר הדגל של מילגה. הבדים הנמתחים בשילוב הקלקר יצר תחושת ישיבה ושכיבה שלא הייתה קיימת לפני כן.
גולן פינות אוכל וריהוט הינה חברת ריהוט משפחתית בעלת מוניטין של למעלה מ-40 שנות פעילות. החברה מתמחה בייבוא וייצור של פינות אוכל, שולחנות סלון, שולחנות וכיסאות בר, מזנונים, שידות וקומודות וויטרינות ברמה הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות. את השולחנות אנו מייצרים כבר עשרות שנים במפעל המשפחתי שלנו הנמצא ...
בנגריה אנחנו משתמשים בציוד חדשני ומשוכלל, המאפשר לנו לבצע ריהוט בתאמה אישית במיוחד בשבילכם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. הציוד החדיש, בשילוב הידע המקצועי והניסיון הרב שרכשנו במהלך השנים, מאפשר לנו ליצור מגוון רחב של פתרונות ריהוט לבית בשימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר.
נגריית Rehitino החלה את דרכה לפני כ-35 שנים כבית מלאכה קטן. עם השנים עבר המוניטין של Rehitino מפה לאוזן ועד מהרה הפכה הנגריה למפעל משוכלל ומוביל בתחומו, אשר בין לקוחותיו נמנים מלון הילטון תל-אביב, רשת חנויות שילב, רשת חנויות ניו-פאן, סינמה סיטי, משרדי יונייטד קינג, משרדי עורכי דין מובילים ולקוחות ...
סטודיו יפרח בן צבי עיצוב רהיטים בחשיבה פיסולית מקורית הסטודיו נוסד באביב 1995 ע"י האחים יפרח בן צבי ודוד, העובדים ויוצרים יחד בן צבי אחראי על העיצוב והמכירות, ודוד על ההפקה והייצור הרהיטים הייחודיים, בעלי נוכחות עיצובית מרתקת וקריצה הומוריסטית, נראים כפסלים שימושיים
עמוד 1 מ- 3