ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
רהיטי סלון ופינות אוכל

בשנת 1982, כרמי, דור שני לנגרים אומנים לקח את המושכות לידיו מידי אביו והחל לייצר רהיטים. עד מהרה שמו התפרסם ומיטב האדריכלים בישראל נימנו על לקוחותיו. הבנתו המקצועית והדייקנות האובססיבית שלו היו לשם דבר בין האדריכלים המובילים במדינה.
קסטיאל אברהם, החל לעסוק במקצוע הרפדות לפני כ- 64 שנים, עת החל לעבוד כשוליה עם אחיו הבכור אפרים קסטיאל. את רזי המקצוע והמקצועיות רכש תחילה בעבודתו עם אחיו ולאחר מכן כעצמאי עם שחרורו מצה"ל. בערבות השנים היה אחראי לעיצובים רבים , שאת חלקם מייצר עד עצם היום הזה.
הסגנון "קלאסי" "מודרני" עם נגיעות בחומרים ממוחזרים. עיצוב וייצור רהיטים בליווי מקצועי צמוד, ומתוכננים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, תוך הקפדה ושימוש במיטב חומרי הגלם והגימורים. הגלריה פונה לקהל צעיר ובוגר שמעוניין ברהיטי איכות בסגנונו האישי. באולם התצוגה ניתן להתרשם ממגוון גדול של רהיטים:
שיין דור נגריית מומחים המתמחה בטיפול פרטני בלקוחות יוקרתיים בתחום ארונות קיר, חדרי ארונות וחדרי שינה. לחברה המפעילה רשת של 4 חנויות יכולת למתן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לצרכי עיצוב מיוחדים ביישום של פתרונות ריהוט חדשניים תוך התאמה מלאה לדרישות האדריכל. בכל חנות ברשת תמצאו מעצב פנים מומחה ...
בבניין יפואי קסום נחבא רהיטי קונקורד, המעצבת רהיטים איכותיים זה למעלה מ-20 שנה. לצד פריטי ריהוט מודרניים לסלון, ניתן למצוא בקונקורד פריטים קלאסיים שטעמם וניחוחם לא פג וכן פריטים בסגנון שנות ה-50, לאלה מכם המבקשים להתרפק על העבר. הביקוש הגובר בשנים האחרונות למוצרי עור ניכר גם בתצוגה של קונקורד, ...
גל גלריה מתמחה בייצור מערכות ישיבה מעור ומבד, בייצור רהיטים בהזמנה אישית ובחידוש רהיטים עתיקים. העסק המשפחתי הוקם בשנת 1988, עבר מאב לבן ומאז הוא מעניק את שירותיו לחוג גדול של לקוחות מכל חלקי הארץ. כיום הוא מנוהל על ידי ניסים סחייק, ומייצר רהיטים עבור חברות, בתי מלון, מוסדות ולקוחות פרטיים רבים.
אנו במפעלי ברוכאל שמחים להתאים לך את הרהיטים בהתאם לדרישות שלך. בכל אחת מחנויות הרשת מחכים לך צוות מעצבי פנים מנוסים שישמחו להעניק לך שירות מקצועי ולהתאים לך את פריטי הריהוט בהתאמה אישית מלאה.
הניסיון הרב שנצבר עם השנים, תוך הקפדה על העסקת צוות כח אדם מקצועי והעשרתו בכל החידושים הטכנולוגיים, מעניקים לחברה את היכולת לעמוד בסטנדטים הגבוהים אותם היא מציבה לעצמה. השנים הרבות בייצור הרהיטים הפכו את ארזים לשם דבר בענף, עם מונטין של חברה מבוססת ואחראית.
יעקב טוינה ריהוט כפרי ופרטי עיצוב, החלה בפעילותה לפני 30 שנה, כחנות למתנות ופרטי עיצוב ברחוב אבן גבירול, תל אביב. במשך השנים התפתחה החברה וחדר התצוגה עבר למושב נווה ירק שבדרום השרון. כיום החברה מתמקדת ביבוא ומכירה של רהיטים בסגנון כפרי ופרטי עיצוב לבית. הריהוט הכפרי ופרטי העיצוב מיוצרים על ידי ...
Simply Wood מתמחה בתחום חדרי השינה וריהוט לפנים הבית הכולל מערכות ישיבה, מזנונים, שולחנות סלוניים, פינות אוכל, ארונות קיר, מזרנים בריאותיים ומיטות מתכווננות. לפרויקטים מיוחדים החברה מציעה גם פתרונות כוללים לכל תחומי ריהוט הפנים.
עמוד 2 מ- 3