ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
חברת טבע עץ פרויקטים עוסקת בבניית והקמת מבני עץ, בריכות שחיה, דקים ופרקטים, רהיטי גן, פרגולות וגגות רעפים. בחברה עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, השמים לנגד עיניהם בנייה איכותית ללא פשרות, תוך היענות ושימת לב לצרכי הלקוחות.
קמבלה היא חברה אינטרנטית העוסקת במכירה של מגוון סוגי חיפויי העץ ודמוי-עץ (למינציה) ובהדרכה להתקנת רצפות פרקט. החברה משווקת דרך האינטרנט את כל סוגי רצפות הפרקט – רצפות למינציה (פרקט סינטטי), רצפות עץ תלת שכבתי, דו שכבתי ורב שכבתי.
סיני סטור, המרכז המקצועי לשיפוץ ועיצוב הבית והמשרד, הוקם על ידי חברת אחים סיני ייבוא ושיווק בע"מ , חברה משפחתית ותיקה בענף הבנייה העוסקת שנים רבות ביבוא ושיווק מוצרים איכותיים לשיפוץ ועיצוב חללי הפנים והחוץ של הבית.
מודי הוקמה בשנת 1970 ע"י משפחות דואניאס ובכר, במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים ולהוביל את תחום עיצוב הפנים בישראל. בתחילת דרכה, התמקדה החברה בייבוא ושיווק קרמיקה וכלים סניטאריים, אולם במרוצת השנים, הרחיבה את פעילותה גם למוצרי שיש, אבן ופרקט, ואף לאביזרים משלימים לעיצוב הבית.
חברת שלמה בן שושן נוסדה בשנת 1971, ומאז ועד היום היא נמנית עם החברות המובילות והוותיקות בארץ בייבוא, בשיווק ובהתקנה של מגוון משטחים לחיפוי, ביניהם: פרקטים, רצפות עץ (דקים), ריצוף PVC , שטיחים מקיר לקיר, טפטים ועוד (עם אפשרות שילוב בין המשטחים השונים). היחס האישי, הטיפול המקצועי, הניסיון ואיכות ...
ריצוף חלל הבית והחדרים בפרקטים משקף עיצוב ייחודי, יוקרתי ועדכני ומשרה חמימות וניקיון בבית. הפרקט, בין אם טבעי ובין אם למינציה, שומר על עמידות ויופי לאורך שנים והדרישה אליו הולכת וגדלה. פרקטים מהווים פתרון אופנתי, המשנה באופן ניכר את חווית המגורים בבית ונמצא בבתים, חנויות, מסעדות, בנייני מסחר ...
הום דקור הוקמה בשנת 2003 בהוד השרון במטרה לספק מוצרים מעולים לעיצוב איכותי של סביבת המחייה שלנו. החברה מובילה ביבוא ושיווק פרקטים, וילונות, טפטים, שטיחים, ריצוף דק וחיפויי PVC. הום דקור מייצגת מותגים מובילים בתחום ומתגאה במגוון רחב של מוצרים איכותיים לעיצוב הבית והמשרד.
אבידור דקורציה הינה חברה מובילה המתמחה במגוון של פתרונות מעוצבים לבית ולמשרד. אנו שמחים להציג בפניכם חנות מקוונת ולהביא אליכם עולם שלם של פתרונות עיצוב מעוררי השראה באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים בתחומים הבאים:
פרקט ליין מציעה ללקוחותיה פרקטים, שטיחים, P.V.C, וילונות, טפטים ועבודות עץ בדגמים ייחודים ובלעדיים. החברה צברה מוניטין של יותר מ- 22 שנים ושמה דגש על מתן שירות איכותי ומקיף לקהל לקוחותיה. במטרה להעניק ללקוחותיה שירות מלא תחת קורת גג אחת, מציעה פרקט ליין ייעוץ וליווי פרויקטים על ידי צוותים ...
שירות מיוחד : בתאום מראש, נוכל להגיע אליכם ולהציג לכם דוגמאות פרקטים, במגוון רחב של צבעים וצורות של חברות מובילות בתחום כגון פרקטים מחברת קרונו, פרקטים מחברת קנדל, פרקטים מחברת קוויק סטפ, פרקטים מחברת בלטריו ועוד. פרקטים למינציה או פרקטים מעץ שאנו משווקים עומדים בתקנים המחמירים ביותר כמו תו תקן אש ...
עמוד 3 מ- 4