ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
-->
ערוץ החיים הטובים - הבלוג של בלה - הנר כבה

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
ערוץ המדיה לעסקים

 

הבלוג של בלה

 הבלוג של בלה דיאמנט ...
  ערוץ החיים שהיו טובים ...
  נרה כבה ב 4/8/2022   יהי זכרה ברוך ...

  יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית,

   

 זירת הבלוגים של ביז-טק - מהווה ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אתכם לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. הנכם מוזמנים לצפות בנושאים שהמערכת ריכזה עבורכם. 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר

מדור חדשות הטריבונה לזיכרה של בלה דיאמנט ז"ל
ימשיך להופיע כאן בזירת הבלוגים של ביז-טק מדי שבוע
באדיבותו של דודי טל TLV.TIMES

 

 

הפעם בחרתי להתנסות באיי ליינר החדש של ג'ייד LONGEVITY- , הנותן פתרון מושלם לאותן נשים המתקשות לשרטט קו אייליינר מדויק. הוא בעל אפליקטור מובנה דק במיוחד, עם קצה גמיש המאפשר שליטה מלאה, לשרטוט קו אחיד במשיכה אחת, בגוון שחור עז, עמיד במים ונשאר למשך שעות רבות.
מותג טיפוח השיער המוביל נטורל פורמולה, מציע לבעלות שיער דליל פתרון מקצועי ויעיל: סדרת ווליום אינטנס, שמפו ומרכך להעצמת נפח. הסדרה החדשה מציעה שמפו ומרכך מעצים נפח, מועשרים בקומפלקס קרטין וביוטין המעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, מראה מלא ובריא יותר.
כידוע קרקפת בריאה דואגת לכך שהשיער יהיה מטופח ובריא. ולצורך זה חייבים להשתמש בתכשירי טיפוח משובחים לקרקפת. GLISS גאה להציג את סדרת נוטרי-באלאנס, סדרה חדשה המקדמת את טיפוח הקרקפת, על ידי איזון עור הקרקפת, ובכך מאפשרת צמיחה של שיער מטופח, מבריק ובריא יותר.
פאלטה דלוקס מבית שוורצקופף, המותג הבינלאומי המוביל באיכות ובמקצועיות, ומומחה בתחום צביעת השיער, משיק 8 גוונים חדשים: קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודר לסיב השערה ומעניק צבע עמיד ועוצמתי לעד 8 שבועות. והכי חשוב שהפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי, מהשורש ועד הקצוות.
שבועות בפתח ואיתו מבחר חדש של יינות לחג, עליו טורחים היקבים כדי להוציא לשוק זנים חדשים של יינות, המתאימים לחג הגבינות.
תנובה של פעם שהכרנו, הינה כיום תנובה של מעדני גבינות בטעמים בינלאומיים, ואני מחכה לחידושים שלהם בהתרגשות, ולעולם לא מתאכזבת. תנובה נערכת השנה לחג השבועות עם מגוון מוצרים חדשים, מהדורות חג מסורתיות, ופעילויות ייעודיות, כשהיא מרחיבה את סדרת גבינות Collection עם פרמז'יאנו רוז'יאנו אותנטי הישר מאיטליה ...
רשת הגלידריות וניליה החלה את דרכה לפני כמעט 20 שנה, כחנות קטנה במתחם בזל שבתל אביב, בה ייצרו האחים ניצן ואיתי רוגזינסקי גלידות ביתיות.במרוצת השנים הפכה הגלידריה להיות מוקד לעליה לרגל לחובבי גלידה רבים בארץ, ואני ביניהם. כיום מונה וניליה 19 סניפים המתפרסים ברחבי הארץ. בהם ניתן למצוא מגוון של 32 טעמי ...
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
ידוע היום לכל שמזונות העל, הידועים גם בשם "סופר פוד", עשירים בסגולות ויתרונות בריאותיים חשובים, לאור העובדה שהם בעלי ריכוז גבוה של ערכים תזונתיים החשובים לבריאותנו: מינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חלבונים ועוד. בימים אלה ברא צמחים משיקה מגוון רחב וחדש של סופר פוד, המספקים מענה לצרכים השונים ותמיכה ...
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
געגוע של שנה שלמה לבילויים במועדונים ולמסיבות על חוף הים, הינו מקור ההשראה המרכזי של "אל קפיטן" 2021 – מותג בגדי הים והחוף, המביא את תרבות הלילה והקלאבינג, לחופים המדהימים בתל אביב ובעולם.המותג מציע קולקציית פרימיום לחופשה, בילוי וקלאב, המאויירת בעבודת יד ומודפסת בטכנולוגיה חדשנית על בדים ...
כאשר אנו אורזים את עצמנו ויוצאים לטבע, לעשות "על האש", חוץ מהבשרים שאנו קונים מכל הסוגים, המלצתנו היא לאסוף בסופר הקרוב מבחר מוצרי "תומר" שיעניקו טעם לארוחת המנגל, כמו: מיצים ונקטרים טבעיים במגוון טעמים, חמוצים וכבושים שונים ובהם קורנישונים, חצילים מוחמצים, פלפלים מוחמצים מסוגים שונים, זיתים שחורים ...
ישראל היא ארץ החומוס, ואין ישראלי שאינו מכור למאכל הזה, מקטן ועד גדול. הוא למעשה כבר הפך למאכל הלאומי שלנו, ועל כן ליום העצמאות הבאנו לכם מוצר חדש מבית סוגת: חומוס מיני, וגם מתכון לצידו.
ביום העצמאות הזה כרגיל נחגוג עם סוגי בשר למיניהם, והפעם בחרנו להביא לכם את החידושים של זוגלובק: קציצות עראיס מבשר אנטריקוט, וסדרת נקניקי הגורמה של "זוגלובק פרימיום".
לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, משיק המותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו לבן מבעבע, בבקבוקים בעיצוב מיוחד בצבעי דגל ישראל: כחול ולבן, ברוח יום ההולדת למדינה. Giacobazzi הינה סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו 9% אלכוהול, המיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו.
בחרנו השנה לחגוג את יום העצמאות עם שני סוגי בירות מהטובות שטעמנו: הבירה הישראלית של מבשלת אלכסנדר, והבירה הגרמנית קרומבאכר. אהבנו ואנו ממליצים לחגוג איתם גם בשאר ימות השנה.
הפעם בחרנו להתנסות במוצרי איפור חדשים לעיניים של "קרליין": - סדרת קונסילרים Full Coverage Concealer - מסקרה BOLD מעגלת Bold Level Up. מסקרה BOLD מעגלת
עמוד 9 מ- 30