ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
-->
ערוץ החיים הטובים - הבלוג של בלה - הנר כבה

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
ערוץ המדיה לעסקים

 

הבלוג של בלה

 הבלוג של בלה דיאמנט ...
  ערוץ החיים שהיו טובים ...
  נרה כבה ב 4/8/2022   יהי זכרה ברוך ...

  יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית,

   

 זירת הבלוגים של ביז-טק - מהווה ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אתכם לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. הנכם מוזמנים לצפות בנושאים שהמערכת ריכזה עבורכם. 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר

מדור חדשות הטריבונה לזיכרה של בלה דיאמנט ז"ל
ימשיך להופיע כאן בזירת הבלוגים של ביז-טק מדי שבוע
באדיבותו של דודי טל TLV.TIMES

 

 

הרכילות העסקית הכי חמה באזור, כל הפרטים על כל הארועים שתמיד תוכלו להישאר מעודכנים, אתר TLV TIMES
הרכילות העסקית הכי חמה באזור, כל הפרטים על כל הארועים שתמיד תוכלו להישאר מעודכנים, אתר TLV TIMES
הרכילות העסקית הכי חמה באזור, כל הפרטים על כל הארועים שתמיד תוכלו להישאר מעודכנים, אתר TLV TIMES
The Way Inn המלון-בוטיק החדש בצפת, מארגן סדנת בריאות מפנקת בת 4 ימים, עם אוכל גורמה בריא ואורגני, סדנאות עם מיטב המנחים, לינה בסוויטות יפיפיות, חמאם טורקי, טיולי אמנות בצפת המרהיבה ונוף גלילי מושלם.
"עולם הטיפוח כולו עשה סוויץ' ועבר לשיטת המזותרפיה. חובה להפנים שאף קרם לא חודר מתחת לשכבת העור העליונה, למרות ההרגשה שהוא כן נספג, כיון שהוא בשום פנים ואופן אינו יכול לחדור לאפידרמיס, כמו גם לא לדרמיס. העור יבש? – אז תשתו יותר, אבל אל תעמיסו עליכם קרמים שחלקם עולים כמו משכורת חודשית שלכם".
אחת הבעיות הנפוצות ביותר של הפונים לפודיאטר, הינה טיפול בציפורן חודרנית, שאלפי אנשים סובלים ממנה. קרולין צמח מהמובילות בתחומה בישראל , מנתחת את הסיבות לתופעה, את דרכי הטיפול בה, ונותנת טיפים למניעה.
הגליל פורח בסופו של הסתיו, ומלון כנען ספא מציע לנו ליהנות לא רק מהנוף המרהיב, אלא גם מימים של פינוק קולינרי עם אויר הרים צלול כיין
כף הרגל היא זו שנותנת את היציבות לגוף. היא סובלת ואז הגוף סובל. לעיתים רק בעזרת מדרס אנטומי נכון, יש ביכולתנו לשפר את איכות חיינו.
בשנים האחרונות המראה הגברי נטה לכיוון הזרוק יותר, הנון-שאלנטי אבל נראה שעידן זה חולף לו לאיטו, וכבר בחורף זה יאמצו הגברים את המראה הלבוש יותר.
חגיגת הסתיו בפסטיבל “חויה בכרם” בגזר ריח הסתיו כבר נישא באויר, ואין עונה יפה מזו לצאת אל הטבע הפורח אחרי ימי הקיץ החמים, שהשאירו רבים מאתנו בבית.
חברת "פוד אפיל" יצאה לחגים בסידרה מרשימה של כלי מטבח ייחודיים לכל מטרה, באיכות המשדרגת את הבישול, חוסכת בשימוש בשמן, מונעת הדבקה והתוצאה הינה אוכל טעים ובריא.
לפעמים בא לנו לומר די לחום הלוהט, ולהימלט ממנו אל פינה קרירה ומפנקת, עם בריכה צמודה ואינטימית, במרחק נסיעה לא רחוקה, ועם כל הפינוקים שרק יכולת לדמיין לעצמך. ואז מצאתי את עצמי באחוזת ספא קיסר שבקיסריה.
כדי להגיע לחופש כלכלי, חובה כבר מגיל צעיר לשנות את החשיבה העסקית. השינוי אינו נעשה בקלות אבל הוא לחלוטין בר ביצוע
אילו היו אומרים לנו לפני מספר שנים, שאת רוב המוצרים שאנו צורכים, נוכל גם לרכוש באמצעות האינטרנט, ולא בחנויות עצמן, בלי לגעת במוצר ולחוש אותו, אלא פשוט לראות אותו על מסך המחשב ולהחליט - היינו מבטלים את הטרנד הזה כלאחר יד, והיינו אומרים שזה לעולם לא יתפוס, שאנשים אוהבים לחוש את הקנייה, ובכלל לעבור את ...
רגע לפני אסון האדמה הבא, לעורך הדין אלדר אדטו יש כמה תובנות חשובות ובעיקר מעשיות עם נתונים שלא יאמנו
רבים מאתנו מבלים במקום עבודתנו יותר מאשר אנחנו מבלים בביתנו, ומי מאתנו לא היה רוצה להעביר את השעות הארוכות האלה בסביבה נעימה, נינוחה ומפנקת. מה גם שהוכח כבר, שלסביבת העבודה ישנה השפעה די מכריעה על תפוקת העבודה.
עולם הקוסמטיקה עבר בשנים האחרונות מהפך בלתי יאומן: פעם, לפני שיכולנו להשיג כל מוצר טיפוח על המדף ברשתות הפארמים, הנמצאות בכל פינת רחוב, הכרנו רק את עולם הקוסמטיקאיות, שטיפלו בנו אישית בקליניקה שבביתן.
הטרנד החדש הכובש היום כל חלקה טובה, בערים ומחוצה לה, הוא מלון-בוטיק יוקרתי, עם כל הפינוקים, מול נופים עוצרי נשימה, כדי להשאיר מאחור את תלאות היומיום
בגיל 78 לוודי אלן יש הרבה אוהבים ומעריצים. אלה שאוהבים מאוד את הסרטים שלו, שירוצו לכל סרט חדש שלו, אלה שאוהבים את מוסיקת הג'אז, משנות השלושים, המלווה את רוב סרטיו,אלה שאימצו אל ליבם את הדמות הוודי אלנית, של הנעבעך היהודי הניו-יורקי, הנודניק, ההיפוכונדר, בעל התיאבון המיני. לוודי אלן פילוסופיה משלו ...
לא צריך לטוס לטוסקנה באיטליה מרחק 3.5 שעות טיסה. מספיק להכנס למכונית ולאחר שעתיים נסיעה מהמרכז אתם בחבל טוסקנה הגלילית. כן, טוסקנה שלנו.
עמוד 29 מ- 30