ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
חדשות לשכת המסחר ירושלים

slider

מעוניינים לקחת חלק בפעילות לשכת המסחר ? 
מעוניינים במינוף עסקי וקשרים למגזר העסקי  
הצטרפו למאגר הספקים והיועצים המורשים » לחצו כאן

VP

לשכת המסחר ירושלים ממשיכה במלוא המרץ והתנופה להרחיב את הקשרים העסקיים בזירה הבין לאומית. יומיים לאחר ביקורה של המשלחת ממחוז חוביי, היה לנו הכבוד לארח את סגן נשיא יריד היבוא והיצוא של מחוז גואנגג'ו – היריד החשוב ביותר בסין ומהחשובים בעולם, מר מה צ'ונזי.
לשכת המסחר והעומד בראשה הנשיא דרור אטרי גאים לבשר על המשך התנופה והרחבת הפעילות העסקית עם גן העדן הטרופי ומברכים את ידידינו שגריר הפיליפינים Neal Imperial וגברת Judy Boydon Razon מנהלת המסחרית וכן את חבר הנהלת הלשכה שמעון וינבוים על קידום המפגש עם המשלחת.
בעלי עסקים? הבשורה החדשה כבר כאן! 'קמפוס- המכללה העסקית חברתית'בימים אלה איגוד לשכות המסחר עומד לפתוח את המחזור הראשון של 'הקמפוס- המכללה העסקית חברתית' בעיר הבירה ירושלים, ואת הרגע המרגש הזה, כדאי לזכור.
"המרכז למימון עסקי " מיסודם של לשכת המסחר ירושלים ומט"י ירושלים שבסיס פעילותו הינה ללא מטרת רווח. המטרה המרכזית היא לתת הכוונה לעסקים הקטנים והבינוניים בנוגע לאפשרויות האשראי המתאימות להם, ולהעמיד לרשותכם שירותי סיוע בגיוס הלוואות ייחודיות לעסקים ממגוון רחב של קרנות מימון.
אנו מזמינים אותך לפנות עוד היום ללשכת המסחר ולהתעדכן על כלי הסיוע אותו מעמיד מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה.כחלק ממדיניות לשכת המסחר בהנגשת המידע והאפשרויות אותם מעמידה המדינה על משרדיה השונים לחברינו בקהילה העסקית. השבוע אנו מבקשים לעדכן את החברים כי מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ...
מפגש פורה ומעשיר בין נשיא לשכת המסחר ירושלים מר דרור אטרי לבין Assaf Stern מנכ"ל מערכת דיוור - שלח מסר, נשיא לשכת המסחר ירושלים, מר דרור אטרי, נפגש עם חבר ושותף לדרך העשייה למען הקהילה העסקית, Assaf Stern, מנכ"ל מערכת דיוור - שלח מסר,המעמידה פלטפורמה רחבה לחברים בקהילה העסקית ביצירת לקוחות חדשים. ...
חדשות השבוע בלשכת המסחר ירושלים : מקדמים שת"פ למסחר בינלאומי עם סין , הפיליפינים ותאילנד
עולים חדשים ותושבים חוזרים שיפתחו או ירחיבו עסק בירושלים יהיו זכאים למענק עד 43 אלף שקלים. המענק ינתן באמצעות המרכז לטיפוח יזמות במסגרת תכנית של משרד העליה והקליטה והמשרד לירושלים ומורשת, שהקציבו לה 1.7 מיליון ש"ח.
מגלידה ועד עיצוב פנים, מייעוץ ואימון אישי ועד לטיפולים קוסמטיים - לרגל יום העסקים הקטנים, בחר דרור אטרי, יו"ר איגוד העסקים במודיעין והשפלה וחבר נשיאות הארגונים העסקיים, להמליץ על כמה וכמה עסקים ואנשי מקצוע מהאזור שלו שעושים עבודה טובה במיוחד
דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים, יחד עם חיים לוין חבר הנהלה ויו"ר אגף הבינלאומי ו –Zhang Xiaofei , סגן נשיא המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי של מחוז חרבין חתמו על הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים, אשר נועד לסייע לחברי לשכה המתעניינים בקשרי מסחר עם המחוז הצפוני של סין.
סגנית נשיא לשכת המסחר ירושלים ‏אסתר דיאמנט ביזטק פורטל‏ (‏אסתר דיאמנט‏)בכנס מעסיקים ה -7, תוהה האם מכובדינו המחוקקים מבינים את ההשלכות של החוקים הבלתי פוסקים חלקם חשובים אך איש אינו שואל מהכין יגיע הכסף למימון נושאים אלה, האם העסקים הקטנים המתמודדים מול אתגרים לא פשוטים ורבים מהם בקושי שורדים, ...
חשיבות לשכת מסחר ירושלים לבעלי עסקים.ראיון בערוץ אסקימו TV מפי סגן הנשיא שותפי וחברי להנהלת לשכת המסחר ירושלים , עו"ד שי ארז.
ברכות לסגני הנשיא הנבחרים! לשכת המסחר ירושלים מברכת את חברת הנהלת הלשכה אסתר דיאמנט וחברי הנהלה עו"ד חגי אברהמי ועו"ד שי ארז על בחירתם לתפקיד סגני נשיא הלשכה!
כל מה שקרה השבוע בלשכת המסחר ירושלים מודיעין ווהשפלה ....על ועידת העסקים ה- 9 לעסקים קטנים ובינוניים ....על השקת חטיבת היועצים העסקיים ....על הקמת קו חם לעסקים בלשכת המסחר לשיני עבודה ופיתוח עסקי ..... על הקשרים העסקיים הבינלאומיים החדשים של הלשכה ....
השבוע צוין יום האישה הבינלאומי, ואין דבר יותר מקסים מלסיים את השבוע בלתת כבוד לחברותי נשות העסקים אשר לפני שנים רבות החליטו לעשות מעשה ולהצטרף לחברי בהנהגת המגזר העסקי ואלי לעשייה ענפה למען חברנו בקהילה העסקית.
יום שלישי הקרוב 22.03.16 נארח במשרדי הלשכה בכירים מחברת: Shandong Haibo Technology Information System Co. LTD – ספקית השירותים למשטרה הסינית. החברה מתמחה בתחומי: מצלמות אבטחה, מערכות תנועה, בקרת עומסי תנועה, מערכות זיהוי פלילי, מוצרים בתחום המחקר והחקירות ועוד. המשלחת תכלול מפגש של בכירי החברה ...
בפגישה שהתקיימה השבוע 14/3/16 בין מנכ"ל לשכת המסחר מר דודי צמח, והאגף הבינ"ל של לשכת המסחר בראשות חיים לוין, חיים רוזנר, ורפרנטית האגף הגב' רחל שור, לבין מנכ"ל התאחדות בתי המלון מר אריה זומר, ונציג ה JBNF מר ג'ו ואן זוארן, הושג הסכם ראשוני, והוחלט על שיתוף פעולה הדדי בתחום הכנסים, משלחות, ואירועים ...
ההנהלה החדשה של לשכת המסחר ירושלים יוצאת לדרך חדשה ומתחילה בהנעת שתופי בפעולה לטובת העסקים בירושלים , איזה אנרגיות ואיזה רצון עז ....שמחה להיות שותפה לדרך .... בהצלחה רבה לדודי צמח שהתמנה למנכ"ל החדש של הלשכה , כולנו איתך , ותודות לדרור אטרי הגלגל המניע של המערכת .
לשכת המסחר ירושלים ואיגוד העסקים מודיעין בהרמת כוסית לחנוכה ואישור תוכנית עבודה לשנת 2015
להרמת כוסית - חנוכה תשע"ה והצגת תוכנית עבודה לשנת 2015נשיא לשכת המסחר ירושלים , מר נחום ויסמן , בשיתוף עם יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה, חבר נשיאות הלשכה ויו"ר פורום מנכ"לים, מר דרור אטרי, מתכבדים להזמינכם באופן אישי להרמת כוסית לכבוד חג החנוכה תשע"ה.
עמוד 1 מ- 3

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

צבעי בנין מתכת ועץ, צבעי הגנה מאש, כבישים, אנטיסטטי, אנטיגרפיטי, זוהרים, פולטי אור,...
  אינדקס ראשי > אינדקס יועצים    שם החברה: שטרן יועצי...
התמחות: ים ידע חברה המתמחה בהדרכת מחשבים במגזר העסקי, הפרטי והמוסדי. מטרתנו היא...

המלצות השבוע בזירת המרצים

איטל בציר אלשיך - סטודיו לתקשורת ויח"צ
שם מלא: שרית שובל - סרטוני לימוד תחומי התמחות: לימודים והדרכה טלפון/סלולר:...
שם מלא: עדי באריל שם חברה: adibarill communications תחומי התמחות: יחסי ציבור וניהול משברים...