מוקדי שירות לקוחות
»
מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות ממוחשבים »
"מ.ה.א– יזמות עסקית ומשאבי אנוש בע"מ", מספק 3 סוגי שירותים :
א. שירותי טלמרקטינג בדגש על המגזר הערבי.
ב. שירות לקוחות. מתאים לכל לחברה ומיוחד כזו שיש לה לקוחות במגזר הערבי.
ג. סקרים בדגש על המגזר הערבי.
החברה מתמחה במוקדים המטפלים בלקוחות בשיחות נכנסות (Inbound) ובמוקדים היוזמים שיחות יוצאות (Outbound). מוקדים המוקמים או משודרגים אצל לקוחותינו מצטיינים ביכולתם לפעול באורח מקצועי ותכליתי, ותוצאות עבודתנו מתבטאות ביכולת של נציגיהם למכור ביעילות גבוהה, לתת שירות מעולה באמצעות הטלפון, ובהצלחתם לשמור ...
קבוצת שידורית קיימת מ1989 ומפעילה 3 מוקדי שירות מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע מהמשוכללים בארץ ובעולם. החברה מפעילה מגוון שירותים כגון: זימון תורים לרופאים ומרפאות מענה טלפוני לעסקים שירותי משרד ווירטואלי שירותי משרד
אספקת פתרונות Call Center עבור עסקים וחברות בינלאומיות. רישום לכנסים, אלמרקטינג לכנסים, אישורי הגעה, שירות לקוחות וכו'
שירותי החברה הנם הן בעברית והן באנגלית
חברת טלקול הוקמה על מנת לתת מענה טלפוני לצורך של חברות ואנשי עסקים במענה טלפוני אישי ומקצועי לשיחות טלפון נכנסות, בשעות הפעילות ומעבר לשעות הפעילות של המשרד.
» המודעות לחשיבות של מענה טלפוני אנושי, לכל שיחה נכנסת והצורך בפיתרון מיידי, איכותי ולא יקר, גורם לאלפי חברות ואנשי עסקים בישראל ומחוץ ...
מוקדי הזמנות, מוקדי מראיינים וסקרים, שירותי משרד אחורי, פתרונות מונציפאלים מתקדמים, תמיכה בקמפיינים פוליטיים, שירותי IVR, טלאופיס - שירות מענה עסקי אנושי, דאטה רינגס - שירותי בנק מידע וטלמייל - שירות תזכורות קולי.