ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
פרגולות, סוככים ודקים

אוריון מעצב בחומר את החלום של כל לקוח. הכוח המניע בעבודתו של אוריון הינו הראייה הכוללת בצרכי העיצוב והגימור המושלם: דקים איפאה ואורן ריצפות עץ שיחזיקו שנים לצד פרגולות עמידות לנזקי חוץ. כל אלה ועוד דוגמאות רבות זוכות לקו עיצוב יעיל, נקי ועם זאת חם ומזמין מגורים.
· גג חן – עסק פרטי נוסד בשנת 1994 ע"י דניאל חן. · במהלך השנים בוצעו ע"י גג חן מאות עבודות במגוון תחומי העץ. · תחומי המומחיות שלנו: פרגולות עץ ואלומיניום, מבני עץ, גגות רעפים גושניים ורגילים, מדרכיי עץ ( דק ) ופרקטים. ולמעשה כמעט כל סוגי הבנייה מעץ. · העסק בניהולו של דניאל חן בנה לעצמו שם של ...
חברת דנמרק עיצוב ופיתוח עוסקת בבניה של פרגולות, דקים, גדרות, מחסנים ומטבחי חוץ. החברה מנוהלת ע"י עופר דנמרק מי שהיה פעם בעולם המחשבים והייטק והיום מגשים את חלומו בבניה וביצירה מוחשית. כל פרויקט מבוצע על פי תכנון משותף עם הלקוח בעזרת אמצעים ממוחשבים להמחשה בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר ובגימור מושלם ...
בתי העץ והצימרים של חברת זיו אלון מבנים בע"מ מהווים חלום בהתגשמותו: בתי עץ מעוצבים, חדרי נופש ואירוח מושקעים, משרדים ופתרונות הרחבה למבנים קיימים, גלריות, דקים, פרגולות ועליות גג. בחברת זיו אלון מקפידים על איכות בניה, מקצועיות לצד עיצוב חם ומזמין במחיר נוח ואטרקטיבי.
פרגולות ישראל - פורטל הפרגולות המוביל בישראל המספק שירותים בכל הארץ, בניית פרגולות אלומיניום, עץ, פרגולות תלויות, פרגולות פתוחות וסגורות במחירים לכל כיס.
עמוד 3 מ- 3