ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
ארונות קיר, דלתות הזזה, דלתות פנים

ריביירה מציעה לכם להתקדם עם פתרונות ריהוט מקוריים לבית. בריביירה מעצבים עבורכם ארונות ממגוון סוגים, גדלים וצבעים שיתאימו לכל פינה וחדר בבית שלכם.
איזי דור מלווה את הלקוח כבר מרגע הזמנת הארון ועד להתקנתו. לצורך תכנון ועיצוב הארון בצורה שתתאים בצורה מיטבית לחלל אליו הוא מיועד, צוות החברה מבצע מדידות ועושה שימוש בהדמיה ממוחשבת. ההדמיה הממוחשבת נעשית בבית הלקוח ללא כל התחייבות מצדו. חברת איזי דור פועלת בשיתוף אדריכלים ומעצבים, ועובדת על פי ...
החברה פועלת בשוק מעל שש שנים, ומציעה מגוון רחב של פתרונות אחסון, כגון: ארונות הזזה, דלתות פנימיות, דלתות חיצוניות, חדרי ארונות, ארונות פינתיים ואביזרים נלווים לארונות הזזה. באתר זה תוכלו לבחור ממגוון המוצרים שלנו - את המוצר שמתאים בדיוק לכם, באיכות אשר הוכיחה את עצמה כמעולה בשוק הישראלי.
איך לעצב ארון הזזה שמתאים בדיוק לכם? עם צוות המומחים של דלקוב תוכלו לעצב ארון הזזה איכותי ומקורי, לפי טעמכם האישי, תקציבכם והצרכים האישיים שלכם. הצוות המקצועי של החברה יסייע לכם לתכנן את כל חלומותיכם, תוך התייחסות למספר נתונים שיביאו לתוצאה המושלמת
כמו בכל תחום, התמחות והתמקדות בנישה מסוימת מביאה להתמקצעות ולהצלחה באותו תחום. זהו בדיוק תחום ההתמחות של "בלס דיזיין" המאפשר לנו להיות בין הבולטים והמובילים בענף. מעל ל-30 שנות הניסיון שלנו והמוניטין שצברנו עושים ואת ההבדל בינינו לבין האחרים. בעלי החברה, נחום ואילנה בלס, מתמחים בעיצוב ארונות קיר, ...
הרדור היא חברה ישראלית המפתחת מייצרת ומייצאת ארונות הזזה ומנגנוני הזזה מתקדמים. ארונות הרדור הם שונים מהמקובל כמעט בכל מובן, הם יציבים וחזקים יותר ומבטיחים עמידות לאורך שנים רבות.
אגם היא החברה המובילה בעיצוב,ייצור ושיווק של ארונות הזזה, ארונות קיר וחדרי ארונות. ארונות אלו מספקים פתרונות אחסון יעילים, נוחים ומעוצבים התורמים לעיצוב החדר. הצוות של אגם, החל מהצוות היצרני במפעל שלנו ועד לאנשי המכירות בחנויות נבחר בקפידה ומורכב מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בלבד.
אצלנו ב"אידיאל" מאמינים שכל בעל מקצוע צריך להיות מומחה בתחומו. לא פחות. נגרות היא מקצוע מסורתי, וותיק ויצירתי. ישנם הרבה נגרים טובים, אך לא לכולם ידע, וותק וניסיון בתכנון ובניית ארונות הזזה. אצלנו זו מומחיות. אמנות. לא פחות.
חברת "כפיר נילסן ישראל"הינה מומחית בעיצוב דלתות ורהיטים אשר נחשבת לחברה מובילה בתחומה. החברה נוסדה לפני למעלה מ-28 שנים, ובמשך עשרות שנות קיומה, היא צברה ניסיון רב בעיצוב רהיטים המשלבים בין חומרים שונים. הקולקציות המרשימות של "כפיר נילסן ישראל" מציעות לכם להתרשם ממגוון רחב ביותר של שולחנות מעוצבים, ...
חברת דור סנטר מתכננת, מעצבת ומייצרת מבחר רחב של ארונות מכל הסוגים, הצבעים והדגמים. לאנשי המקצוע של דור סנטר יותר מ-25 שנות ניסיון ומצוינות ביצירת פתרונות בהתאמה אישית מלאה - ארונות קיר, ארונות הזזה, חדרי ארונות,ספריות ועוד.